Hej det er fordi jeg har en HDD recoder en LVW-5045B sådan en her http://hifisalg.computersalg.d... mit dvd drav i den har ikke virket i lang tid og de 2 år er gået så tænkte jeg vile åbne og se hvad der var i den jeg kune se der sad et IDE HDD i den samt dravet liger noget spical noget da det linger et lile drav øverste men den er stod lige og liger et alm computer drav i bunen borset fra topen har desvære ingen billder men tro i det er muligt vis jeg køber et ide til sata af skifte min HDD ud med en støre de korste jo ikke altværden så man kune jo bare prøve 🙂 men andgåne draver nogle der har nolge bud på det om man vil kune skifte det til et alm drav det er IDE men ved ikke om det kan være noget driver noget eller om det bare køre ?
Når du formaterer dit IDE hdd i LiteOn recorderen, formaterer den til den størrelse, recorderen er født med, da det er indkodet i firmwaren.
Tilfældigvis har jeg en variant af din og har hjulpet Mike med at teste sin hackede firmware af til min model og det virker upåklageligt. I stedet for 80 GB kan jeg nu formatere en 320 GB hdd.