WoW install

Spil d.  16. april. 2009, skrevet af Whatever4ever
Vist: 857 gange.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2009 17:54:59
Svar/Indlæg:
415/86
Hey there...

"An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Program Files (x86)\World of Warcraft\Data\terrain.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can attempt to install again. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support."

Nogen bud på hvad der går galt - tilfældigt hvornår og hvilken disk fejlen kommer... - så ikke altid det er under terrain.MPQ - også set sound.MPQ

Kan tilføje at spillet virkede fint dagen FØR 3.10 patch.

Problemet opstod da jeg ville starte (WotLK) 3.10 i går, havde hentet patchen, men startede ikke op, kom med en noget ala samme fejl og anbefalede mig at dl patchen igen.
Det gad jeg så ikke lige, så tænkte istedet; sgu da også lige meget så, sletter hele lortet og starter igen helt forfra - hvad den så åbenbart ikke vil være med til!...
Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2009 19:50:51
Svar/Indlæg:
415/86
Tjaa... - nu får jeg så ingen fejl mere, nu går den bare i stå ved 232mb ☹

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2009 19:55:29
Svar/Indlæg:
1107/258
skod. min gamle pc kunne godt installere den men fik en lign. melding midt inde i spillet. kom efter ca 6 mdr´s spilletid..
min anden pc døjede med fejlen under install som dig, tror jeg lavede dem til image filer og installerede via enten alcohol120% eller Daemon tools pro\adv kan ikek huske hvilken.

men nuværende laptop kan slet ikke starte installationen whats so ever så har nu bare opgivet det,,, forrige OS var XP pro nu er det vista. samme fejl. fandt aldrig nogle løsning på det selvom jeg skrev til blizzard og endda ringede, stadig fejl...

men håber du klarer den m8. min pc nr 2 fik ca 10 forsøg så virkede den.

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2009 19:58:50
Svar/Indlæg:
5421/53
Ellers få en anden computer til at installere det, Så hut jeg husker skriver WoW ikke noget nødvendigt til registrerings databasen, som den ikke selv klarer ved start af programmet.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2009 20:24:52
Svar/Indlæg:
415/86
er nu ved at dl WoW, så prøver jeg derfra, så må vi se om den vil være med til det.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
16-04-2009 20:30:31
Svar/Indlæg:
415/86
Damn! - fik så denne efter 4% dl

An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Users\Public\Games\World of Warcraft\Data\common-2.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can attempt to install again. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.

Skal åbenbart ikke være nemt, tyder mest af alt på en format C - hvis det da hjælper noget...

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
17-04-2009 22:06:23
Svar/Indlæg:
415/86
CRAP!!!... ☹

Hjalp nada med en format - hvad fanden er det for noget lort og har intet hørt fra support...