Et tip til næste fim fra CeBit.. Husk at skrive hvad vi ser. f.eks det mega fede kabinet, som var helt sort inden i, og med smart kabel skjule funktion. Hvad hedder dette kabinet?
Husker desværre ikke navnet; hvis det da har noget officielt endnu. Kabinettet er vist endnu ikke i handlen, men det burde komme snart. Kan i hvert fald bevidne, at det var ret lækkert. 🙂
Ja ok. Kan godt se at jeg ligner lidt et fjols dér. Hvis det er nogen trøst, så er det nok de eneste optagelser/billeder fra hele turen hvor jeg ser nogenlunde normal ud i fjæset.
Det undrer mig i den grad at I ikke laver en ordentlig video reportage i stedet for denne gang gøgl. Tror nu mange ville få meget mere ud af det på den måde.
#29 jeg tror svaret er meget simpelt - tid. Jeg tror sku det har taget Mino lidt tid at lave den der... og der vil jo blive flamet i flere årtier hvis ikke det er noget ordentligt, og ikke bare noget man lige har klappet sammen. Men jeg tror også det handler lidt om den upload de havde der nede 😳
Jamen det kan der måske være noget om. Men hvis ikke jeg tager helt fejl så tror jeg da også at fx Allan (nonig) gerne ville have lavet noget lidt mere reportage agtigt 🙂
#31 husker jeg også, og husker også han skrev han var ked af ikke at kunne, da uploaden var for dårlig, og det var svært nok at klare billeder (hvis jeg ikke husker forkert) 😉