Windows 7 RC klar til 5. Maj.

Litteratur d.  19. april. 2009, skrevet af arsenio3d
Vist: 1544 gange.

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 10:03:22
Svar/Indlæg:
2823/238
Og klar til download for MSDN / Technet medlemmer nu.

Læs hele nyheden her: http://hwt.dk/newsdetails.aspx...
cyph3r_smurf

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 10:06:05
Svar/Indlæg:
825/30
Har kørt med den i et par dage :) Den kører som forventet lige så godt som de versioner der hele tiden har været. Ikke de store ændringer.

Har dog ikke prøvet alle versionerne imellem 6405 (mener jeg, var i november-december sidste år) og så til nu at køre rc. Men kan faktisk heller ikke selv mærke eller se den store forskel.

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 10:34:49
Svar/Indlæg:
1889/115
Fedt! Håber bare den dato holder! 🙂

Hvad fylder den ca. når man skal brænde den ned på en skive?

reaper.dk

Overclocker
Tilføjet:
19-04-2009 10:37:31
Svar/Indlæg:
5/0
Hmm, jeg synes kun jeg kan se Beta'en i MSDN.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:29:49
Svar/Indlæg:
5891/423
Så er der så dem der har WIndows 7 Beta 😛 😀

besse

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:30:10
Svar/Indlæg:
1326/83
Hvad er build nr på RCen?
Har nemlig en EEE box der kører med 7068. 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:32:05
Svar/Indlæg:
5891/423
På Betaen er det build 7000

besse

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:34:03
Svar/Indlæg:
1326/83
#6 Det ved jeg godt... Og så siges det at det er build 7100 der er RC. Men den der hedder 7106 er før 7077. Så det er 7077 der er den nyeste.

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:42:33
Svar/Indlæg:
422/10
nu har jeg ikke prøvet win7 endnu, men kan da være man skulle prøve når RC udkommer.

hvad med fejl og spil preformance, køre det stabilt nok?

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:46:01
Svar/Indlæg:
8762/174

Alene den første beta version der blev frigivet kørte mere stabilt ind både vista og xp 🙂

Det siger lidt om hvordan det køre 😀

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:46:15
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #8

Forestil dig en Vista der sluger mindre ressourcer, kan de samme ting og ser en anelse mere lækkert ud. Så har du en ret god idé om hvad du kan forvente 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:49:19
Svar/Indlæg:
5891/423
#9, 10 den eneste nite er at der ikke er kommet de bedste GFX drivere :'-(

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:50:07
Svar/Indlæg:
8762/174
windows 7 minder faktisk lidt performence mæssigt om en speedy vista version hvor alle funktionerne stadig er der 🙂

ATi har da to gange nu smidt drivere ud til windows 7
Både 9,3 og 9,4 er windows 7 drivere

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
19-04-2009 11:55:56
Svar/Indlæg:
422/10
#10 også det jeg har læst mig til 🙂
og ser da bestemt frem til de udgiver win7

er først for en par måneder siden hoppet på vista vognen. er da ok tilfreds med den. meeeen den føles list som om M$ har prøvet at smide alt for meget ned i en for lille pakke og rystet kassen for at blande det lidt.

den da klart mere i øjne faldende end xp, jeg elsker aero effekterne. men den føles til tider lidt tung. har gpså været igang med at rippe installations cd for alt udnødvendige ting, hjalp da en del på det.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:01:55
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #13

Jeg har et lidt spøjst forhold til Vista, nu hvor jeg har Win 7 på min bærbare.

Sagen er den, at jeg været enormt tilfreds med Vista og samtidig kørt med en fuldt ud opgraderet computer. De optimerende funktioner har ikke generet mig (indeksering, prefetch etc.), men min følelse, efter at have leget med Win 7, er nu den, at Microsoft har skudt sig selv i foden med Vista -> Win 7.

Det betyder, at alle Vista-basherne fik medhold, og alle andre har blot fulgt trop. Selvfølgelig er det lækkert at Win 7 kører bedre end Vista, men for mig at se er det; Win 98, Win 98SE, Win 2k, Win Me og XP om igen.

Vista har kun været på markedet i 2 år, var hammerdyrt, enormt upopulær og fik meget uretfærdig (synes jeg) dårlig omtale af pressen.

Microsoft kommer til at tabe store summer på Vista, hvor folk nu nok hellere vil gå fra XP til Se7en.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:18:48
Svar/Indlæg:
5474/39
Tja jeg har betaen pt vil da gerne se hvad der er nyt i RC før jeg installer den.

Der skulle jo ikke komme en update fra beta til RC desvære.... eller er jeg forkert på den ? 🙂 Om den understøtter mit gamle spil Neverwinter nights 2. Hvilket ikke virkede på betaen.

klonecd noget i den stil skulle den hedder virker, til mount cder. Det er på dansk.

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:23:44
Svar/Indlæg:
422/10
jeg havde meget svært med at omstille mig fra xp til vista, der kom jævnligt skælds ord flyvende gennem rummet da jeg skulle til at installere og indstille vista som jeg ville have den.

tror M$ vil prøve på at tjene pengene hjem med opgraderings tilbud fra vista>>win7
en del af den dårlige omtale kommer nok fra at ms satte vista pc kavene forlangt ned, jooh det var da muligt at indstallere vista på systemer med de minimums krav men de kunne jo ikke køre ordenligt, og var langsommere, end mig på en mandag morgen, når der ingen kaffe var i huset.

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:29:02
Svar/Indlæg:
2175/186
#14 Så meget bedre kører Win7 altså heller ikke :/ Hvis man sammenligner Vista med service packs + bedre indeksering osv. med Win7 så er der altså ikke den store forskel både i resourceforbrug og cpu forbrug.

"Microsoft kommer til at tabe store summer på Vista, hvor folk nu nok hellere vil gå fra XP til Se7en." Tjaa muligvis på salg af Vista, men ikke investeringen i udviklingen af Vista hvoraf nærmest alt er i Win7 alligevel. Så de ville da miste langt flere penge på at lade Vista blive noget tid (hvor mange ikke gider købe) end på at komme med et nyt produkt der udnytter indvesteringen i Vista.

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:30:17
Svar/Indlæg:
2175/186
Hvis man vil følge udviklingen med Windows + screenshots osv. vil jeg anbefale Winsupersite.com i stedet for engadget osv. Er rimelig pålideligt det der står på winsupersite.com

chace

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 12:41:58
Svar/Indlæg:
14/4
nogen der ved hvor man kan signe up som tester på rtm udgaven ?
jeg er skrevet op som vista tester da den kom. men kan ikke lige finde den anden

nogen der kan hjælpe mig her

chace

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 13:26:50
Svar/Indlæg:
14/4
nogen der ved hvor man kan signe up som tester på rtm udgaven ?
jeg er skrevet op som vista tester da den kom. men kan ikke lige finde den anden

nogen der kan hjælpe mig her

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 18:04:32
Svar/Indlæg:
250/2
RTM vil så lige være den de sender på markedet, så den får du nok ikke bare lige smidt i nakken!

Og Jeg har ikke nogen tvivl, Windows 7 er meget let at trække, kan afvikle næsten alt, måske skal der vrides lidt, hist og her, men der skal der jo også i Vista Familien!

Alcohol 120%, Deamon Tools osv. Og kommer uden E-Mail Program, hvis man ikke vil bruge en hotmail konti, må man finde en anden løsning, Mozilla Thunderbird er nok den der bedst kan tilpasses Windows Mail, hvis det er den man sidst har brugt.

MagicISO ordner lige det der med Virtuelle Drev, hvad der dog overrasker mig enormt, uden ekstra codec tilføjelser, ud over Flac Audio til musik, så æder Windows MP alt hvad jeg kan fumle frem af Film materiale, jarh, lige MKV skulle jeg lige brug The KMPLayer til. Håber det ikke kun er i testfasen det er så let. 😉

Single Click har fået en helt ny betydning, man kan slet ikke klikke to gange på musen uden at ramme noget i mappen under, selv hvis man forsøger, det er næsten "access on demand" selv på en USB Stick af større kaliber, Exploreren suser ned og op i mapperne, dejligt, dog egentlig også på tide.

Vista's største svaghed, nemlig manglende evne til at håndtere eller slette en håndfuld filer med minimal indhold, tja pist væk, 7'veren flyver afsted, selve Installationen klares også på mindre end et kvarter, på mit System om ikke andet, opgradering til 7077 ordnede sig selv på ca 20 min. Kun få Programmer og Catalyst skulle geninstalleres, alt ialt er jeg meget positiv over oplevelserne med Windows 7.

Nu er den ikke færdig, så hvordan den vil være at pille i og personliggøre efter den er udkommet, det er spørgsmålet, for der er en del ting, man bare ikke lige sådan ændrer som man har kreativitet til, i starten var det også sådan med Vista, men denne gang tror jeg Mircosoft ikke slipper tøjlerne helt, måske er det også med til at gøre den så stabil, stabilere en Linux er der nogen der skriver ? Kommer jeg aldrig til at teste, ingen pingviner her.... 😲

Ja så er der lige detaljen med de 5.9 som ikke kunne komme højere, det gør "native" Win 7 Drivere noget ved og med i7 @ 3.84GHz, RAID, Crossfired Grafik er det positivt at man kan se det giver en eller anden form for resultat: 7,6 - 7,9 - 6,8 - 6,8 - 5,9 og de 5,9 ligger nok ved slatten Driver til Harddiskene, avg. Data transfer på 190MB/s er nok lidt mere end 5,9. 😀

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 18:16:45
Svar/Indlæg:
1889/115
nice info Erik. Spændende! 🙂

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 18:42:37
Svar/Indlæg:
250/2
Tak DuckHunter "I Can do this all day long!" Der er mange hovsaer og der er mange woow oplevelser i forhold til tidligere OS skift, har prøvet dem alle, altså fra Mircosoft og denne gang er der noget der siger mig at luften er bleven tynd, det er nok tæt på toppen af hvad man kunne forestille sig, specielt med alt den kritik der har omsvirret Vista!

Ikke noget der kunne få mig tilbage på XP, NOWAY :no: Prøvede 1md 2008, ARGHH!

Men Vista kan formes og det har jeg sat mig ind i, havde/har det rigtige Hardware til den og det er ikke mindre værd med Windows 7, selvom den kan køre på meget mindre, det kan dog sikkert glæde mange og sidst men ikke mindst, naturen, min reaktor æder små 3-4000 kilowatt pr anno, som den kører, det er frås for at være ærlig.

Men sjovest 😀

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 19:07:05
Svar/Indlæg:
1889/115
hah. Reaktor. Lige præcis. Vi skal jo også tænke på naturen. 😉 😀

darkplayer

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 19:18:29
Svar/Indlæg:
1123/442
Nu er jeg lidt i tvivl 😴

Hvilken version er så den nyeste? 7077?? 😳

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 19:29:21
Svar/Indlæg:
5421/53
#26 Mener jeg.

Windows 7 er blevet delt i 3 builds.

+7100 har fået låst sin kildekode, for at kunne levere end stabil RC.
Derfor vil RC'en som bliver udgivet være outdated, i forhold til deres andre ulåste builds.

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
19-04-2009 19:39:57
Svar/Indlæg:
2534/80
Er technet medlem og kan ikke downloade?

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 20:30:29
Svar/Indlæg:
5750/124
Er der egentlig sket meget med stabilitet osv. siden den udgave som man kunne hente i januar 😳 Har aldrig nået at installere, men jeg formatere nok inden længe, så kunne det jo være passende at prøve nyt 😀

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 20:31:13
Svar/Indlæg:
8762/174

Det er også kun den første beta version der ligger på min msdn 😩

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2009 21:27:50
Svar/Indlæg:
250/2
Jeg har på de 3 versioner, jeg har kørt med ikke haft explorer nedbrud eller noget der ligner ustabilitet, det er nok mere at jeg snegler rundt på ypperste OC område som luft kan klare og det er jo ikke Windows 7's skyld, eller Vista's!

På mit i7 System jeg fik sparket igang 23:58 31-12-2008 har jeg opserveret at explorer fejl som jeg dagligt fik, nu kun kunne tælles på en uge, det er nu første gang i laaaang tid at jeg ved at oprette, kopiere, slette og oprette igen, med samme filnavn og derpå flytte data'en til anden Partition, at jeg har haft mellem 2 og 4 explorer fejl på den 7077 jeg har haft kørende siden D. 10 April.

OC Procenten på mine tidligere ASUS Boards var 79% på P35 Chip, omkring 62% på P45 og nu på mit P6T Deluxe nøjes jeg med 44%. Og det er alt sammen med luft under vingerne, specielt i7 kræver meget kold væske, hvis det skal gøre det bedre end de store blæsere der er i mit Cooler Master HAF932 Kabinet. Ja hvad har det med Windows 7 at gøre ??? Jo den er klar nok, Windows 7 er et OS der er let at køre, men det betyder ikke at det ikke kan kræve mere af et højtydende System, da det om ikke andet kan ses på Temperaturer m.m. At der sker mere under hjælmen, på en eller anden måde.

Det skulle da være mærkeligt hvis man ikke bare kan søge sig til et sted hvor man kan suge en 7077 eller lign. Taget i betragtning at de 4 Produkt Nøgler jeg fik fusket mig til (craschede IE8 med vilje) så genopbyggede den siden og vups stod en anden nøgle til min disposition, funny, tænkte jeg, men efter at have væltet over nyere, siden Mircosoft lukkede Downloaden, versioner andre steder og set at de 5 nøgler der ligger i de info filer der kommer med, var de 4 jeg fik, plus 1 mere, tror jeg ikke Mircosoft går meget op i, hvor maskiner de leverer Windows 7 Pre Versioner til og hvor mange der bliver Installeret anden vejs.

Jeg kan og må jo ikke bare linke til en her, alene hypotesen her er nok til at jeg får smæk over fingrene, men 7077 fylder kun 2.5GB og det kan findes der sikkert veje til, den 7106 der svirrer derude er en kinesisk som nogle flinke fingre har påduttet Engelsk GUI, skulle ikke have noget at sige, skrives der, men 7077 kører super og det er nok for mig, indtil efteråret, som jeg anser for at være udgivelses tidspunktet og den er så endelig på Dansk, efter Dansk Vista har jeg fundet ud af at Windows egentlig er mere logisk og voerskuelig, før skulle det KUN være Engelsk.

PS! Lad nu være med at spørge HER om jeg vil trylle en 7'ver ud i æteren, men find mig på anden vis, fks. EdbTinde, eller HardWareTidende, aka Cyrus Rex, har jo tre licenser to go, eller. 😎

Kig evt. på denne Guide: http://www.pcsline.dk/vistar.h...

Hvad RC angår, så står der GRC1CULFRER_EN_DVD i 7077 og det samme bare CN_DVD i den fuskede 7106 jeg har, kører jeg Winver.exe på 7077 lover den at udgaven holder til 02.03.2010 23:59. Mircosoft har tilmed lovet at alle der køber en Vista efter 1'rste Juli, kan få den byttet til en Windows 7 af samme licens type, gratis, så som jeg har set et sted.

andmm

Overclocker
Tilføjet:
20-04-2009 06:17:45
Svar/Indlæg:
59/12
Kan man få det på dansk endnu?

xrn

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2009 11:31:02
Svar/Indlæg:
17/3
Den er sku ik på MSDN endnu :(

mean

Superbruger
Tilføjet:
20-04-2009 12:52:33
Svar/Indlæg:
123/25
Windows 7 er sku et godt system. Har dog oplevet et par BSOD men det gør skam ikke noget :) - Tror også at x64 versionen er lidt mere ustabil end x86 (jeg kører x64)

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2009 12:53:38
Svar/Indlæg:
8762/174

BSOD er sku lidt af charmen ved at køre med microsoft styre systemer 🤣

reaper.dk

Overclocker
Tilføjet:
20-04-2009 12:55:08
Svar/Indlæg:
5/0
Fra version2.dk

"Chefen for Windows-divisionen i Microsoft Danmark, Nana Bule, siger, at Release Candidate-udgaven ikke er tilgængelig på MSDN eller Technet, og hun kan heller ikke kommentere datoen d. 5. maj, men fortæller, at udgaven bliver tilgængelig »i en overskuelig fremtid.«"

http://www.version2.dk/artikel...

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2009 16:15:57
Svar/Indlæg:
2175/186
#30 Windows Live Mail vil nok være et bedre alternativ end Thunderbird. Det er desuden også videreudviklingen af Outlook Express. Et godt råd til alle Windows 7 ejere er at download Windows Live Essentials og installere de programmer man har brug for.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2009 16:29:37
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #33

Kører med 64 bit hér, og den har bare været klippestabil 🙂

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 02:12:00
Svar/Indlæg:
250/2
#36 Javel ja, det er jo det, de er meget lig. Men så er der lige det der, med eget Domain og @hotmail.com eller @live.dk (NOWAY!)

Men Thunderbird er lige lidt for meget (Windows 95/Netscape) layout og passer ikke ind i den shiny atmosfære vi befinder os i idag, selvom jeg godt ved at der er mange der ikke synes om alt det "pop" well, i do!

Men smed min Seven i Backup igår og gendannede min lidt overfyldte Vista igen, som grund, er der kun Thunderbirds inkompetente måde at svare og videresende E-Mail's på, YAIKES!

Nu ser jeg lige hvad jeg kan informere mig om hvad der er overflødigt i min Vista, natten igennem sad jeg og brugte Norton Ghost's Fil Browser til at slette flere GB data, mest fra Driverstore/Filereposortory, da alle de filer der kommer med Vista ikke ved en dyt om mit Hardware alligevel. I Config mappen lå der også >770MB BAK filer som fik sparket, havde 9.2GB ledig af 30GB, nu er jeg på 13GB ledig, den fulde udgave af Nero 9 bruger jeg alligevel aldrig, så bye, bye til den oxo.

Sidst men ikke mindst, var der et par spil der ikke levede op til 7'erens forestilling om hvordan ting skal køre og mine X-Fi lydkort, lyder begge betydeligere klart og det var også sådan sidt, da vi ventede på den færdige udgave af Vista, Creative leverede først til sidst.

PS! OC kunne øges med 50MHz på toppen, så nu er det 3.88GHz, ikke mærkbart, men lidt stolthed har man vel lov til at have, har jo ikke fjollet med alt det PC tjavs for at NØJES.

Skal det være pop, så kan jeg på mindre end 10 minutter, lave en Backup og gendanne den jeg har lyst til at lege med, men jeg er sikker på at der kommer man tvivlsomme momenter, især når et nyt Build dukker op, hehe

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 06:15:32
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #38

Fjernede du for 4 GB bloatware? 😲

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 17:34:22
Svar/Indlæg:
250/2
Så meget sagt, lidt over 1GB var Nero 9, men der er, hvis man har nyerligere Hardware, er der ingen grund til at gemme filer der kunne komme på tale, til installation af ældre Hardware, eller Hardware der er installeret korrekt!

C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository rummer en stor del filer, såen ca 9-10.000 stk med pladskrav omkring 1.2-1.4GB og de er ikke bare til at slette, ikke indefra, men fks. Norton Ghost 14 har en Bootable del som medbringer en explorer, den kan man fks. Omdøbe, Kopiere og Slette filer eller mapper med og den er ligeglad med rættigheder. De Hardware komponenter man derefter installerer vil igen fylde op i mappen, klart nok.

C:\Windows\System32\config Her er en mappe hvor det er lettere at komme til, hvis man markerer alle filer og sletter dem man har mulighed for, er kun de relevante informationer gemte, det må række, tænkte jeg, differencen var lige over 770MB og det er vel også en slat.

Der er selvfølgelig andre steder hvor der ligger filer og mapper der ingen betydning har, de nemmeste er i Installer Mappen, der vil der gemme sig flere forældede Installations eller rettere, tilføj/fjern informations Filer og kun de seneste er nødvendige, man skal jo kun have én information om nuværende Drivere, ikke en mappe for hver Driver version man har haft på sit System.

Jeg kunne godt tænke mig et værktøj, som kunne finde alle filer i C:\Windows\winsxs Mappen som er overflødige, det er nemlig kun på den vilde side af 9000 Mapper med et plads krav på 6.8GB og over 38.000 Filer. Samme gælder filer til Installation af Hardware som jeg aldrig kommer til at bruge, eller bare firmaer som fremstiller Hardware der ikke kommer på tale.

Så det er ikke en light version som så, men det er en til formålet tilpasset Installation, som sikkert ville fylde 6-7.5GB mindre end den gør nu, udover pladsen, så er der mange andre fordele ved at komme af med den salgs filer.

SeriQst

Superbruger
Tilføjet:
23-04-2009 17:40:50
Svar/Indlæg:
256/34
Er der en der kan sige mig hvor meget det nye windows bruge af ram i idle?

Chrisp

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 18:12:57
Svar/Indlæg:
617/52
bruger her ca.1,4GB, (deraf er 500MB en Ramdisk) så reelt "kun" ca 0,9GB
Har ingen swap/sidefil, - ved ikke om det ville ænde på ram forbruget hvis den var slået til.?
Synes det er det til dato bedste OS jeg har kørt med.. Det eneste problem jeg har er at den ikke altid vil starte fra "sleep" (tror det er en bug, for er altid om onsdagen problemet opstår.. og jeg installerede OS en onsdag, så tror det skyldes en eller anden ugentlig "scheduled task" der laver ged i det - og undgår det ved simpelthen at huske at slukke putteren om onsdagen fremfor at lade den gå i "sleep" mode)

Ellers var der nogle jævnlige nedbrud i IE8, men de er væk nu, og det er sidst sket for en måneds tid eller mere siden.. og så lige det at jeg ikke kan læse de sidste posts i tråde med over 200+ antal svar herinde på hwt, men det skulle ikke være noget problem med final IE8.

Alt i alt er jeg ovenud tilfreds med windows7 og er klar på at købe det når det kommer på hylden hos nærmeste software-pusher ❤

Erik

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2009 23:11:05
Svar/Indlæg:
250/2
Skulle der være interresse i at benytte Windows Mail, fra Vista, hvilket jeg personligt foretrækker, så er jeg midt i en ominstallation af Windows 7 7100 og det er med stor glæde at jeg kunne fastslå at man godt kan benytte Windows Mail, hehe

Jeg smed en midlertidig Vista SP2 ind, for at være sikker på at det var de nyeste filer, men ved jo aldrig, markerede indholdet af Windows Mail, kopierede det over på et sikkert sted, gendannede Windows 7 med Norton Ghost og kopierede med samme Program, de i sikkerhed gemte Vista filer ind i den af mig tømte Windows Mail mappe.

HipHip 😲 Det fungerer ganske fint, er nu endnu gladere for Windows 7 🤣

Smider dem her, ca 5MB UK filer: http://www.pcsline.dk/MailOnSe... 😎