RTM vil så lige være den de sender på markedet, så den får du nok ikke bare lige smidt i nakken!
Og Jeg har ikke nogen tvivl, Windows 7 er meget let at trække, kan afvikle næsten alt, måske skal der vrides lidt, hist og her, men der skal der jo også i Vista Familien!
Alcohol 120%, Deamon Tools osv. Og kommer uden E-Mail Program, hvis man ikke vil bruge en hotmail konti, må man finde en anden løsning, Mozilla Thunderbird er nok den der bedst kan tilpasses Windows Mail, hvis det er den man sidst har brugt.
MagicISO ordner lige det der med Virtuelle Drev, hvad der dog overrasker mig enormt, uden ekstra codec tilføjelser, ud over Flac Audio til musik, så æder Windows MP alt hvad jeg kan fumle frem af Film materiale, jarh, lige MKV skulle jeg lige brug The KMPLayer til. Håber det ikke kun er i testfasen det er så let. 😉
Single Click har fået en helt ny betydning, man kan slet ikke klikke to gange på musen uden at ramme noget i mappen under, selv hvis man forsøger, det er næsten "access on demand" selv på en USB Stick af større kaliber, Exploreren suser ned og op i mapperne, dejligt, dog egentlig også på tide.
Vista's største svaghed, nemlig manglende evne til at håndtere eller slette en håndfuld filer med minimal indhold, tja pist væk, 7'veren flyver afsted, selve Installationen klares også på mindre end et kvarter, på mit System om ikke andet, opgradering til 7077 ordnede sig selv på ca 20 min. Kun få Programmer og Catalyst skulle geninstalleres, alt ialt er jeg meget positiv over oplevelserne med Windows 7.
Nu er den ikke færdig, så hvordan den vil være at pille i og personliggøre efter den er udkommet, det er spørgsmålet, for der er en del ting, man bare ikke lige sådan ændrer som man har kreativitet til, i starten var det også sådan med Vista, men denne gang tror jeg Mircosoft ikke slipper tøjlerne helt, måske er det også med til at gøre den så stabil, stabilere en Linux er der nogen der skriver ? Kommer jeg aldrig til at teste, ingen pingviner her.... 😲
Ja så er der lige detaljen med de 5.9 som ikke kunne komme højere, det gør "native" Win 7 Drivere noget ved og med i7 @ 3.84GHz, RAID, Crossfired Grafik er det positivt at man kan se det giver en eller anden form for resultat: 7,6 - 7,9 - 6,8 - 6,8 - 5,9 og de 5,9 ligger nok ved slatten Driver til Harddiskene, avg. Data transfer på 190MB/s er nok lidt mere end 5,9. 😀