Jeg kører med de nyeste drivere til alt hardware, specielt bundkortet har været under mistanke, nu når jeg har forsøgt med andre grafikkort som det allerførste.
ATiTool har jeg forsøgt med for et stykke tid siden, uden at den fandt noget, men vil lige prøve at køre nogle stresstests igen på gfx og CPU til at starte med.
EDIT: med henhold til varme, er det kun southbridge der bliver lidt lunt: ca. 72 grader ved load, men efter hvad jeg har læst er det ikke alarmerende for 780-serien.
Da fejlene har været siden jeg købte min hardware, har jeg ikke forsøgt at overclocke andet end CPU'en, som jeg dog også har kørt på stock efter at jeg skiftede bundkort.
Det skal siges at mine grafikkort idag er vandkølede, men havde samme fejl, før der blev ændret noget på kortene.
Men som både NoNig og Kaffe foreslår, kan det måske være noget software, som går ind og laver rag i den. Så jeg vil prøve at undersøge om jeg har installeret noget specielt på computeren umiddelbart efter at jeg geninstallerede Windows.