Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2009 19:16:09
Svar/Indlæg:
7111/480
Hej en af mine bekente har lige fåget et bud på sin bærbare computer fra en i negira han har fåget følge mail
Hej ven, jeg vil have dig til at skibet denne konto til min datter,der er øjeblikket på en landbrugs-projekt i Nigeria som en fødselsdaggave. Jeg kan ikke sende det til hende, fordi jeg er påforretningsrejse i Belarus, som gør mig ikke til rådighed. Am enamerikansk statsborger, så jeg vil være at gøre betaling viabankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er dette oplysningertil at gøre det mu
jeg har fotalt ham af det er 99% siker det er snyd og det er meget alm . men vil ikek have det bare er mit ord som ahn skal tro på så vil gerne have i skriver hvad i mener om emnet om i vil givemig ret det skal måske lige siges han er blivet tilbudt 4k for sin bærbar men han have en køb nu pris på 2500 blanet derfor jeg også syns det viker suspekt og så fordi jeg syns man høre om det igen og igen vile gene kune vise et link der forteler om det men kener ikke lige nolge og det er jo ikke et negira brav da det ikke er den med du har avet elelr det som de palre af være på men bare lige kom et et link vis i kener et eller srkive hvad i mener det viel jo være fedt vis det bare paset 🙂
edit de 4100 er inclusik frag og forskring til afrika