Hvor mange gange fastfood spiser i ca. i løber af en uge?:
>Spiser kun fastfood engang om ugen hver fredag.
Hvor spiser i så henne?:
>På skolen
Hvorfor spiser i fastfood?:
Hvis vi går ud fra navnet så er jo hurtigt og nemt hvilket også er grunden til at jeg spiser det. Det behøver ikke være usundt fastfood det kan også være sundt 🙂
Tror det er 2- 3 gange om måneden jeg spiser frast food, da min kantine servere økologisk buffet, hvor jeg kan spise lige så meget jeg vil for 25 kr. om dagen. Mit arbejde betaler for halvdelen af prisen, så jeg brokker mig ikke.
Når jeg spiser fastfood er det eneten via just-eat som bringer det hjem eller på min lokal pizzapusher som ligger ca 100m fra hvor jeg bor.
Hvor mange gange fastfood spiser i ca. i løber af en uge? Max 1 gang. Nogen gange 1 gang hver 14 dag.
Hvor spiser i/du så henne? Hjemme
Hvorfor spiser i fastfood? Fordi det er nemt, hurtigt. Og hvis man ikke gider lave mad en dag konen ikke er hjemme, så er det rart at man bare smutter ned og henter.
Hvor mange gange fastfood spiser i ca. i løber af en uge?
- Spiser fastfood en gang om ugen
Hvor spiser i så henne?
- Bestiller pizza en gang om ugen i weekenden, og det er via Just-eat, så jeg spiser hjemme. I sjældne tilfælde ender jeg på McD el. BurgerKing når jeg er i byen
Hvor mange gange? -Sjældent, da jeg er igang med cutting, hvilket betyder mit kalorieindtag gerne skal være omkring 500 mindre end jeg forbrænder i købet af dagen.
Hvor spiser i så henne? - Er stor fan af Burger King, men ellers bare en pizza.
Hvorfor spiser i fastfood? - Det er nemt. Dog må man "betale prisen" for det, med den til tider meget høje pris, og den enormt store mængde kalorier man indtager på en gang.
Hvor mange gange fastfood spiser i ca. i løber af en uge?
Alt imellem 5 og 20 gange. Det varierer lidt. Men der ryger meget af den slags ind.
Hvor spiser i så henne?
Typisk til frokost på arbejde, men ofte også derhjemme til aftensmad eller "dagen derpå".
Hvorfor spiser i fastfood?
1: Fordi/når jeg har råd til det. 2: Jeg er doven som bare fanden. Jeg gider ikke at lave mad til mig selv. Måske en madpakke i ny og næ... men primært dovenskab.