Står og skal købe en lækker bærbar til lidt spil osv som erstatning for stationær til en ven. Skal have stor skærm og ellers yde fint. Har set på Fujistu Siemens Xi 3650 http://www.edbpriser.dk/Produc... Kan ikke finde særlig meget om den på nettet ud over et par enkelte steder hvor de skriver den er temmelig god. Ville lige høre om nogen havde nogle erfaringer - evt med ældre modeller af samme serie?
Kender ikke præcis denne model, men jeg har haft 2 bærbare, begge fra FS og har været rigtig glade for dem. Min gamle bærbare har jeg solgt, og den køre nu på 5. år 🙂 og den har da fået nogle tæsk i min skole tid 😛
Ja, er også selv generelt posetiv over for FS. Men har primært beskæftiget mig med pro/business udgaver. Måske jeg bare skulle gi det en prøve - har jo 14 dage til at levere den tilbage... 😛
Nvidia GF9600M GT - T9400-4GB -Vidiohukommelse GGDR3 SDRAM 512 MB-Blu-Ray - fuld skærm opløsning 1920-1080 BriliantView-2 harddiske -(findes i billigere udgave med 1 harddisk/mindre CB)----Købte den i now.2008 - og som andre har jeg manglet oplysninger og test på dette vidunder - Min erfarring som alm bruger -en utrolig billed kvilitet -aldrig set noget lignende-180 synsvinkel - ser tv med Pinnacle PCTV Hybrid pro stick og tilsluttet Logitech G51 Surround 5.1 speakers 2x155 wat ---Har glemt alt om at købe fladskærm.------------minusser - dårlig instrukstions bog - så jeg kender ikke en brøkdel endnu af alle funktioner---------------Kunne ønske at Hardware test dk- kunne lave en udførlig test af denne maskine-