Kan det mon passe?

Hyggehjørnet d.  22. april. 2009, skrevet af MSJ1982
Vist: 629 gange.

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2009 20:20:22
Svar/Indlæg:
3577/353
Som der nok er nogen der ved så bestilte jeg Dansknet, for ja 3 måneder siden
og der var et par stykker der gryntede lidt over det -

Der er så flere hvor jeg bor der har det uden nogle problemer.... 😉

Jeg må give dem/ham lidt ret i at det er noget ged, vil ikke sige mere lige nu

For at starte for en ende af så kørte det rigtig godt i 8 dage ca, så røg det.

jeg væbnede mig med tålmodighed, for selvfølgelig kan der være knas på linien, da der var gået et par dage uden net, ringede jeg dog til dem og forklarede at det ikke virkede

Det kunne de godt se på centralen eller hvad det var de kaldte det, så de ville sende en tekniker senest torsdag, det var tirsdag jeg ringede

Der kom ikke nogen, mit net begyndte så at virke om fredagen igen...
fedt tænker jeg indtil om aftenen så ryger det igen og har ikke virket siden

Jeg skal så lige sige at jeg er syg på den måde at jeg ikke kan håndtere mine føleser ordenligt så når jeg bliver sur skal jeg IKKE kontakte nogen Hverken telefonisk eller Pr Mail

Så jeg trak den, og skrev til dem på mail

hvor han så skriver til mig at det er deres Udstyr der ikke kan holde på Uploaden....
og vil sende noget nyt

Min søster som så også har fået internet host dem og har købt en Trådløs hos dem som jeg forklare ham virker heller ikke

Ergo kan det da ikke være deres Router som er problemet

Lang tråd der kunne forkortes
Moze15

Superbruger
Tilføjet:
22-04-2009 22:06:19
Svar/Indlæg:
1235/80
Tja, det kan jo ske for enhver. Har du tidligere haft internet hos en anden udbydere, på adressen?
Hvis ja, hvordan kørte det?

Selv har jeg kørt med cybercity i over 8 år og har kun haft nedbrud 4 gange, og det var i samme uge for nogle måneder siden. Må sige at deres router er virkelig pålidelig, genstarter den manuelt en gang hvert halve år men ud over det har den aldrig svigtet eller genstarted af sig selv.

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2009 22:08:54
Svar/Indlæg:
2356/28
Har selv DanskNet og er egentlig godt tilfreds med det.

Da jeg har eget netværk herhjemme og ikke vil bytte det ud med deres elendige router bad jeg specifikt om at kunne få lov at bruge et speedstream modem da deres opkobling alligevel foregår gennem TDC´s udstyr. Det var ikke noget problem indtil den dag det blev leveret. Så mente de pludselig at de ikke kunne hjælpe mig alligevel og jeg måtte nøjes med hvad de kunne tilbyde. Fik dog min vilje da jeg havde det på skrift. Ellers har jeg ikke noget at klage over, har kørt absolut upåklageligt

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
22-04-2009 22:19:15
Svar/Indlæg:
1235/80
Haha, hvor nice at du havde det på skrift.... Men ja, kender selv til problemer med dårligt hardware. Har haft nogle bekendte som hele tiden har problemer med deres routere, fandt til sidst ud af at det var firmwaren som var noget l*** og en update fik det på rette køl.

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2009 23:04:13
Svar/Indlæg:
3577/353
Ok så er jeg ikke helt lost i junglen har fået en Zyxel-p600 med den pakke jeg bestilte

deter så den de vil skifte ud med ja, jeg må nok sige jeg er skeptisk

kan bare ikke forstå med min søsters net, men hun vil ikke ringe ind

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 12:32:29
Svar/Indlæg:
3577/353
Jeg har idag fået SMIDT en pakke så at sige ind af døren i dag,
og ja Posten smed den ind ad døren

Det er nøjagtigt det samme modem, og det ter sig ligesom det andet
Står bare og søger hele tiden

Gider næsten ikke mere, hvorfor sender de ikke bare en tekniker

#1 Har haft Arrownet for nogle år siden, men det kørte over antennestikket

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2009 09:48:24
Svar/Indlæg:
3577/353
Har i dag haft en tekniker på besøg, han skiftede stikket indenfor...
og da han var udenfor at kigge i i dåsen, kunne han se at det hele næsten var tæret væk

men altså alt dette kunne være ungået, hvis de havde sendt en tekniker første gang jeg ringede + jeg ikke havde brugt det internet på min telefon og fået en kæme regning 😩

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
30-04-2009 12:30:32
Svar/Indlæg:
1235/80
Tja, sådan går det desværre nogle gange.. 😕

At det er en kabel som er skyld i fejlen er fint nok, men at det har taget dem så lang tid at finde problemet er sku for meget.