Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2009 00:15:43
Svar/Indlæg:
3588/418
Ja, så kom dagen hvor jeg skulle ind og se sandheden i øjnene 😛
Det var (på nuværende tidspunkt) igår d. 22/4-2009 jeg var inde og blive undersøgt og trække nummer.
Det var en oplevelse, selvom processen fra vi mødte til vi måtte gå hjem var enormt langtrukken 🙂
Omkring 5-6 timer blev det til, med et let måltid mad indimellem.
Vi startede ud med velkomst, info og en film om det nye forsvar. Derefter kom intelligens testen på bordet, og jeg må sige, at de sidste spørgsmål er rimelig hardcore.
Derefter lige 10 minutters pause, hvorefter vi fik mere info og så endnu en film med udtalelser fra de forskellige værn.
Endelig kom frokosten, samt endnu en skærm med billeder, info og historier fra forsvaret, samt en masse foldere og computere med internet adgang... Og HWT.dk blev lige tjekket 😉
45-60 minutter til at spise sin gratis frokost 😛 og så skulle den første ind til undersøgelse. Denne undersøgelse gik ud på at teste ens syn, farvesyn, højde, vægt, BMI tal samt hørelse... Jeg fik at vide, min hørelse var lidt nedsat pga. for højt hardstyle der pumper ud af mine højttalere hjemme såvel som i bilen 😀
Derefter var det videre til nr. 2 lægetjek, hvor der blev snakket om evt. sygdomme, astma, stofmisbrug, varige skader, smidighed, syn (briller/linser?), og det er også her man får at vide om man er egnet til session eller ej.
Jeg fik ingen anmærkninger, og var 100% egnet til session.
Ud med mig på bænken, for at vente på at trække nummer... Og så kom øjeblikket hvor man kommer ind i et lille kontor med en jern-tombola med en masse sedler.
Hånden ned, rode lidt rundt og så trække nummeret... Det skal siges, jeg på forhånd ikke havde nogen interesse i at komme ind.
Sedlen bliver givet til hende der styrer det, hun river slippen fra på sedlen af, og viser mig tallet... Nr. 25.262 ! 😲 Frinummer 😀
Glad blev jeg, og der skulles smides nogle opkald og sms'er rundt til diverse bekendte 😛
Det var min lille historie, om dagen der ændrede mit liv en smule... Er der nogen af jer andre der står og skal ind, er blevet kasseret eller lign., så fortæl da gerne jeres historie 🙂