dækes det af garantien høretlf.

Hyggehjørnet d.  25. april. 2009, skrevet af saiot
Vist: 533 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 20:33:35
Svar/Indlæg:
7111/480
ja det er fordi jeg har mit en dejlig ipod mine orginale høre tlf til den gik så i søtøre alser plastiken gik op så man kune se ledninger så bestilte jeg et anet par høre tlf fordi det jo er nomal kutyme af apple vil have dem in men var heldi af de i butiken sage han bare kune sende dem in og han så tog et set op af en ny ipod og gav mig men jeg brute så dem jeg have købt fordi de har beder pasform i øret men så her i går er det lige pluslig sådan af stiket man sæter ned i ipoden skal vene på en bestem måde vis lyden ikke skal forsvine det er sådan et stil med phone pinen ned i hulet men hvor der så er en stang oven på der går ud til ledningen vis i kener det 🙂 idt sævr af forklare så jeg skal alser draje på den man sæter ned i hulet for af kune høre noget nolge gange fordi jeg lige komer til af støe til den så den flyter sig lidt så komer spømålet vil jeg kune få bytte den for det jeg går ud fra det er høre tlf det er galt med efter som mine apple høre tlf dem som den kom med ikke gør det men igen de er også alvet som pinen til phone stiket gå ned i hulet og så ellers bare op og ikke ud til siden så der kan man ikke draje noget 🙂 kan det være ipoden den er gal med ?
micma18

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:06:13
Svar/Indlæg:
4120/115
Som udgangspunkt, så er det nok ikke noget man kan reklamere over... Men for min skyld kan du tage røven alt hvad du vil på æble, så sig du bare til dem at det har været sådan hele tiden 😉

Sådan nogle bøsninger er altid følsomme over for vrid og ryk i ledningen, så det er desværre meget normalt at folk får dem molestreret 😩

Med hensyn til dine øre bøffer, så skal du nok ikke være forfærdelig ked af det, for std. iPot sneglene er sku nok noget af det billigste kineser crap der findes. Så det er jo en god anledning til at få nogle der er lidt bedre 😉

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:19:08
Svar/Indlæg:
7111/480
1# jamen det er jo ikke standartne det er galt med det er mine Sennheiser til 500 der broker sig 😀

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:25:40
Svar/Indlæg:
4120/115
Er det ikke de alm. hvide du har ødelagt eller hvad?

Og samtidig stikket i ipotten?

Men det kan jo også være fordi de ikke passer i ipotten? De følger jo ikke standard diameteren for mini-jack stikhuset, med deres udskæring i den afrundede kant... Kan det måske vær derfor?

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:42:59
Svar/Indlæg:
7111/480
3# de alm der følger med iporden fungere 100% og de høre tlf jeg har købt er nolge de selv sælger inde på apple så de brude jo pase de har også virket ubeklaligt siden jeg har købt dem men efter ldit over en uger opføre de sig som beskravet 🙂

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:49:09
Svar/Indlæg:
4120/115
Kan måske også være ledningen der har en løsforbindelse... Desværre sennheiser i en nødeskal, at de spare på ledningen?

Ellers prøv at spritte stikket af, så du er helt sikker på det ikke er skidt og snavs der er skyld i det. Evt. prøv at rokke med ledningen, og se om det gør en forskel.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:52:11
Svar/Indlæg:
4120/115
Er ikke helt med?
Er det dine Sennheiser du har ødelagt eller hvordan hænger det sammen... Som jeg forstår det, er dine std. propper gået i stykker, og du har fået byttet dem. Så har du købt sennheiser, som nu laver bøvl.?

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 21:54:43
Svar/Indlæg:
7111/480
6# somd et er nu er det er nu er det sennheiser der er problmet jeg fik bytte de alm ipod høre bøfer fordi plastiken gik i støker så man kune se ledninger efter næsten ingen tid så derfor købte jeg de sennheiser for af have nolge ind til ejg fik nogle nye

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 22:01:02
Svar/Indlæg:
4120/115
ok.

Det er ikke sådan at lyden knitre og falder ud, når du bevæger ledningen?

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2009 22:08:03
Svar/Indlæg:
7111/480
8# ikke knyter den fosviner nærmest eller næsten men må prøve det der afsprning i morgen tro jeg det er alser lige som om der ikke er kontrakt når den viner på en bestem måde