Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2009 10:58:46
Svar/Indlæg:
786/83
Som overskriften siger, kan jeg ikke længere logge på mit trådløse netværk.
Jeg kan sagtens se mit netværk i oversigten, når jeg søger efter netværk i området. Jeg kan bare ikke logge på. Forbindelsen er også helt i orden.
Jeg har en bærbar Dell XPS med indbygget trådløst netkort. Jeg kan ikke lige huske modelnummeret men det er noget med 3940ABG, tror jeg.
Jeg har internet gennem Cybercity og har derfra fået en trådløs Zyxel router (2602-DH. mener jeg den hedder).
Tidligere havde jeg internet via Tele2 og havde en D-link 4300 trådløs router.
Dengang jeg kørte XP sammen med min router fra D-link, var der ingen problemer med at logge på det trådløse internet.
Jeg er efterfølgende gået over til Vista og har siden haft problemer med at logge på. Jeg kunne kun få lokal adgang. Dengang mener jeg problemet var, at jeg ikke fik tildelt en IPV6 adresse eller noget i den dur. tildelt en IPV6 adresse eller noget i dne dur.
Jeg troede derfor, det var min router, den var gal med. Jeg brugte dog ikke min bærbar særligt meget, hvorfor jeg ikke gad gøre mere ved problemet.
I mellemtiden har jeg skiftet til Cybercity og har i den forbindelse fået en trådløs router fra Zyxel. Jeg er nu begyndt at bruge min bærbar meget mere, og har i den forbindelse brug for at kunne komme på netværket og internettet trådløst.
Jeg har derfor opsat min router til trådløs netværk. Det har til min store glæde virket upåklageligt de sidste 3 dage men så i går aftes mistede jeg forbindelse til netværket - både lokalt og internet og har siden ikke været i stand til at logge på det trådløse netværk.
Jeg kan sagtens se mit netværk i oversigten, når jeg søger efter netværk i området. Jeg kan bare ikke logge på. Forbindelsen er også helt i orden.
Jeg har kontrolleret indstillingerne i router og for trådløst netkort for så vidt angår sikkerhedsinstillinger og password og der er ingen problemer.
Har i nogen forslag til, hvad der er galt og nok så vigtigt, hvordan jeg får løst problemet.
Mvh.
Henrik