Genskabe udfra Recovery partion

Software d.  28. april. 2009, skrevet af Boka
Vist: 504 gange.

Boka

Overclocker
Tilføjet:
28-04-2009 22:58:29
Svar/Indlæg:
170/29
Hej..

Som beskrevet i et andet indlæg havde jeg problemer med windows da jeg ikke kunne starte op pga. manglende hall.dll. Jeg forsøgte forgæves alt muligt men måtte til sidst opgive og installere Windows påny. Jeg har dog et spinkelt håb om at få de vigtige data tilbage. Da det er en HP ligger der en harddisk partition på, men da jeg har installeret en normal windows version kán jeg ikke komme til den via normale veje. Nogen som har en ide hvordan jeg for startet Recovery op hvis det overhovedet er muligt?

Mvh
Boka
bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2009 01:03:58
Svar/Indlæg:
2958/84
du kunne også prøve et gatis Recoveryprogram til at Recover dine tabte/slettede formaterde filer før du gør andet, kan dog ikke huske hvilke programmer der er tilrådighed. good look.

Bossmann_dk

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2009 08:36:16
Svar/Indlæg:
463/25
Hej. Har du "kun" geninstalleret en ny windows oveni den gamle, så burde dine vigtige filer stadig være på disken, med mindre du har formaterret også, så er dine data normaltvis tabt.

Mht. recovery. burde du bare hente de rigtige programmer på hp side.
Deres software kan genkende din recovery partition, og så brænde en recovery cd derudfra..

Har gjort det nogle enkelte gange før

Mvh bossmann

Boka

Overclocker
Tilføjet:
29-04-2009 10:41:57
Svar/Indlæg:
170/29
Jeg installerede den nye version oveni den gamle, og så vidt jeg kan se så ligger HP Recoveryen stadigvæ derinde. Prøver at kigge lidt på HP´s hjemmeside.

EDIT; Jeg kan ikke rigtigt finde nogen brugbart - Du gider vel ikke gøre mig den tjeneste og tage et kig? Maskinen hedder HP Pavilion dv6100ea Notebook PC.