Endnu en ''Hjælp med bærbar!'' Tråd

Diverse d.  29. april. 2009, skrevet af Seballe
Vist: 502 gange.

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2009 16:25:59
Svar/Indlæg:
913/114
Hejsa, lige for at få det ryddet af bordet så JA, jeg ved godt at der eksitere mange tråde om lige nettop dette. Og har skam også søgt herinde. Men alle de tråde jeg kunne finde er fra tidligere år :P og som vi alle ved går der ikke 1 måned før der er nyt hardware på markedet.

Så jeg spørger endnu engang. Hvilken bærbar skal jeg have? Maks pris er på 6000kr og den skal helst betegnes som en Gamer Bærbar. Dvs mest power for mindst penge :). Jeg har søgt på forhånd lidt rundt på nettet for at se hvad der er af muligheder. Men synes at priserne variere vanvigtigt fra producent til producent. Plz help. Bærbar er ikke min skærkeste område.

på forhånd tak.

Mvh Seb

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2009 16:28:16
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

"Mest power for mindst penge" svarer til "Det må gerne være godt og billigt".

Kan du ikke fortælle os hvad du skal bruge computeren til, samt hvor du skal bruge den?

Eks.: Er du studerende, skal computeren kun stå derhjemme, hva' spil/programmer bruger du etc. Hjælp os andre med behovsanalysen, så kommer man hurtigere i gang 😉

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2009 16:55:06
Svar/Indlæg:
913/114
Hej NoNig tak for svaret. Jo ser du, jeg er så heldig og er blevet inviteret med til en konfirmations fest. Og Drengen kunne godt tænke sig en bærbar. Så vi må hellere give ham det han gerne vil. Og siden at økonomien ikke er så god så har vi begrænset det til 6000kr. Jeg ved ikke hvordan han vil håntere computeren. Men han tager den nok med i skole og med om til vennerne hvor de vil spille over net og hvad ved jeg. Og hvad spil? Well Crysis kunne han godt tænke sig og få. Samt andre nyere spil. Deer Hunter Tournament. Programmer? Well firefox, opera. Måske Office. Sådan noget i den dur. 😀 :yes:

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2009 17:02:15
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg har en Zepto Nox a15 til salg for 6000.- det er en super god maskine der kan det hele dog er den brugt.

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
30-04-2009 23:19:37
Svar/Indlæg:
913/114
Bump