Jeg købte det sidste gang det var nedsat, og jeg har IKKE fortrut det, super spil imo, bedrer end alm HL2 og bedrer end CS og div andre valve games , dog ikke fordi Hl2 og CS var dårlige, bare fordi dette er mere horror præget + imo ikke rigtigt har så mange 12 årrige der sidder og whiner over at blive nakket hele tiden.
+ co-op delen er SUPER. VS mode er sjovt, suvival er sjovt, og alm campains er sjovt.. ved alm pris = good deal.. (150dkk atm med 40% off på steam) = endnu bedrer deal = køb det.. 😉
Ohh ja btw. Grafikken er ikke på højde med Crysis men hardware kravende er også dejligt lave. Og selv når det er sagt så ser det sku flot ud med alt på max og i full hd på 40 tommeren.. 😉
De problemer de andre snakker om kender jeg intet til, bruger onboard HD lydkort på mit gigabyte EX58 Intel X58 chipsets bundkort og køre med HD4870 512mb single GPu kort og 3gb ram, alt på max med 4 Anti allising, og det køre bare perfekt.
eneste problem jeg har haft var med catalyst 9.3 driveren som havde lidt pink friller i det spil, altså gav det nogle gange pink skærm (ikke så tit godt nok) midt inde i spillet. men det ser ud til at være fixet med 9.4 driveren.