Så bliver det næste problem nok bare at to af hullerne på mit Ek Supreme kølerblok måtte slibes væk for at det kunne være på mit maximus extreme bundkort.
Sådan en 720 render 2.8 ghz, right ? Og hvad er egentlig stærkest, E8400 eller en PhenomII x3, som du har dig der ? Overvejer nemlig at skifte min gamle x2 6000 ud her til sommer. Hvad havde du af CPU før ?
720 BE er hurtigst overall i spil i 1600x1200 og op (forudsat du har et rimeligt GFX), og så har den også en kerne mere at trække på, til de spil der kan tage lidt mere end 2 kerner - selv om der ikke er mange spil der er kodet ret godt til over 2 kerner. Selv ved 2.8GHz giver den X4 955 3.2GHz kamp til stregen -> http://www.kortlink.dk/tomshar...
Jeg bruger ikke real temp. alt for upålidelig synes jeg. Jeg bruger Asus PC Probe til mit Asus board ellers bruger jeg HW-monitor. Til min Corei7 bruger jeg Gigabyte Easy Tune 5 og HW-monitor. Begge programmer på begge systemer er enige i temps.
Tilykke Rasmus emdnu en med et system med min lille 720BE som du så flot skriver . Ja det er imponerende som den cpu yder i især spil hvor de " kun " 3 kerner jo virkelig bliver udnytet . Som # 5 Grippen 90 jo skriver sat op mod en x-4 955
#17 Benchen i #14 fatter jeg da hat af, da der ikke er navn på cpu'erne. Og den i #5 er E8400 ikke med i. Så hvordan skulle de to benches kunne svare på mit spørgsmål? 🙂
#19: nej men Core i7 920 er med, og det er vist rimeligt klart at Core i7 > E8400, så det burde jo sætte ydelsen lidt i relief kombineret med info om hvad dual, triple og quadcore giver.
Der skulle ikke være så stort et sving mellem minimum og max fps det ligger meget stabilt hele tiden.
Er også impneret over hvor godt den rent faktisk trækker mine HD4850 grafikkort. Det er ikke den vildeste cpu til wankermark kan kune hente 21K hjem i 3dmark06 nu i modsætning til de 24K jeg kunne hente hjem med min tidligere QX9650 ES.
Så er det også godt at jeg også skal have mig en 955BE 😎
#26 Jeg tænkte på, hvis man ser linket i #5 fra tomshardware, så bruger den her x3'er mere strøm end 955'eren (se link kortlink.dk/tomshardware/6k59 ). Og det forstår jeg ikke helt. Du render den fint med din HX620?
#32 Hvad futten skal du med en der samler støv? 😛 Havde det været mig, skulle den ikke gå til spilde. Enten havde jeg bygget et ekstra system eller også havde jeg solgt den 😴
#43 Jeg elsker det spil. Det har en federe dybte end de fleste fps spil, her tænker jeg hovedsagligt multiplayer. 🙂 Nano dragten og miljøet giver spillets dets brede omfang, og det gør det til en fed oplevelse at spille. 😛