Nu har jeg fået muligheden for at få 2x 8800GT til SLI, problemet er at der ikke er plads til de 2 kort, hvis jeg altså vil beholde mine ram :) Det ene kort er dette " http://www.digital-daily.com/v... "
Og så et andet med en 3cm høj køler nedenunder, som jeg ikke lige kan finde på nettet.
Problemet er at hvis jeg sætter den med passiv køling nederst så er der ca en halv cm for lidt plads til et oven over.
Mit spørgsmål er nok mest.. er heatpipesene hule eller massive og hvad vil det evt betyde for køleevnen? Og når jeg skal afmontere køle-elementet så skal der nyt køle-paste ikke?
Jeg skal skam ikke bruge nogle penge på det :p Og der er faktisk plads ca 2mm fra rammen til kølingen xD
anyway. vi fik aldrig sparkle kortet ud af min vens mobo.. det er fucked Han har et Asus p5q og pci-e låsen der er "mast" op i mellem den sorte backplate og selve alu-copper bagpladen.. vi kunne ikke fåt fat om skidtet :/
Ret svært at forklare, men hvis nogen forstår, og evt har en anelse om hvordan filan jeg får det op uden at hive soklen af mobo'et så skriv lige :)
Okay kan se jeg ikke havde ret med henhold til hans mobo, det er et Asus P5K SE " " Så på Pci-E soklen der hvor "udløseren" er.. sidder den ene backplate på gfx'et nedover, og har presset den der pind op i mellem de 2 metal plader på gfx'et så det praktisk talt sidder i spænd..
Det er nr 3-4 billede på mit første link i top post hvor man kan se opbygningen af kortet.
Hvad med at skrue hele bundkortet ud af maskinen med GFX på, så der er plads til at stikke en skruetrækker ind fra siden, og klikke kortet ud, det bliver iøvrigt også noget nemmere at se hvad der er galt så 😉
Yeah, vi har også planer om det i eftermiddag, det var bare lidt det sidste vi havde lyst til, især at rode rundt med en mobo unde at have en antistatisk pose :)
Når, men nu sidder skidtet i og det fungere, mega blær-effekt at have 2 gfx'er :p Der skulle lidt/en del vold til at få gfx'et ud af det gamle mobo, men det lykkedes :)