når jeg/i spiler online

Hyggehjørnet d.  02. maj. 2009, skrevet af saiot
Vist: 787 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2009 22:52:01
Svar/Indlæg:
7111/480
ja jeg kan godt lig af spile lidt FPS online en gang imelmem men det er ikke det der kunkurance aktige noget som nolge har men jeg har spilet en del L4D med en god ven fordi han fik mig overtalt til af prøve det og nu her i går fik han mig over talt til lige af købe CS S på steam så vi kune spile det og jeg syns selv vis jeg skal sige det er jeg vil midle god ikke super god hiler ikke dålig plare af lige nogen lune i meten

men så når man spiler så kan jeg næsten ikke tage det af folk skriver lol og alt det lort og vis der er en der ikke lige gør som en anden en selv vile have gjort så får man stanrs af vide man er en f... nob og hvad ved jeg og elelrs bare de alm svner rier idot og den dur er det bare fordi hovenparten af dem der spiler er små knæte på 14år eller for syns det er vildt primitivt af man svoner folk til på grund af et spil det er så ikke det første spil jeg har oplevet af folk skiver sådan til henaden men i cs skriver folk lol hele tiden og det er jeg sku ved af få pip af kan bare ikke kalre det udtrøk

nå men mårte bare ud med det håber det er ok når det er i soap-box vis nolge ved om man kan slå chaten fra vile jeg gerne vide det så vile jeg blive glad 🙂
OdysseDK

Superbruger
Tilføjet:
02-05-2009 23:20:56
Svar/Indlæg:
1313/83
Bare lad være med at spille det så 🤣

Og bare lige for at forsvare dem der spiller det mere intenst (som jeg har gjort) så hvis de skriver du er en NooB og alt det der, ja så er du nok ikke helt middel god alligevel. For det skriver de fleste sku kun hvis man kager rundt i det med Bomb defuse osv osv osv....
Men find dig en anden server at spille på i stedet for, for hvis man hopper på f.eks. Smofly.dk, ja så ber man selv om det, hvis man ikke har helt styr på spillet endnu.

Og for lige at besvare dit spørgsmål, så kan du ikke slå det fra de skriver, men du kan mute de andre spillere, så du ikke kan høre dem. Men det er heller ikke så smart, for så når de beder dig om at gøre noget, så kan du ikke høre dem, og så kommer alle de der spydigheder desværre 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2009 23:22:48
Svar/Indlæg:
5891/423
Jeg tæsker alle og alt 😎

<- Som om, siger min underbevidsthed 😛

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2009 23:25:35
Svar/Indlæg:
7111/480
1# ja alt er vil ralativt de sidste 5 serve jeg spilet på lå jeg i top 3 🙂
men er mere prasipet i det der var fanme mange der ramte mig ved en fjal så det lager jeg vær med af gøre noget ved andre de sviner en til :no: faktis var det skide iriterene det sidste server jeg var på var der plas til 12 på så gik nolge ud og nolge gik ind så jeg gik fra af være på CT og så til T og tilbage igen hele tiden så var der nolge der var sure over jeg have skud dem mange gange sidste runte så bliv jeg lige skud til under 50% i liv fra en på samme hol det er så ikke så fedt :no:

Ottzen

Superbruger
Tilføjet:
02-05-2009 23:34:46
Svar/Indlæg:
81/4
Der er ikke noget galt i at være newbie. Betyder bare man er ny til et spil og kan blive bedre etc.

Noobs er derimod folk der ikke er i stand til at lære og det lyder ikke som om du er en af disse.

Seriøse spillere kan ofte godt se om man er newbie eller noob, så tvivler på dem der sviner andre uden grund er pro.

Synes det er lamt bare at svine andre uden nogen særlig grund, så uanset hvor svært det kan være, skal du bare ignorer de små unger😉

EDIT: fik lige rettet og tilføjet lidt

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2009 23:39:21
Svar/Indlæg:
7111/480
Synes det er lamt bare at svine andre uden nogen særlig grund, så bare ignorer de små unger
ja men sådan er det jo blivet på nette man kan jo bare se en tilfeldi youtube video og læse komentarne eller spile et online spil :no: det er nok også derfor man laver sådan en her http://www.collegehumor.com/vi... 😀

aNker

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2009 00:13:02
Svar/Indlæg:
740/37
Spiller selv CS:S..
Og det er præcis derfor jeg ikke spiller FFA mere.. det er bare ikke til at holde ud :no:
Så spiller for det meste bare kampe nu.. det er sku også meget sjovere.. med mindre man finder nogle tyskere med h4x 😕

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2009 00:24:58
Svar/Indlæg:
4222/223
Jeg synes det er lige meget hvad online spil man spiller i dag. Der er altid nogen tumper der skal bruge ordene lol eller noob.
Nu har jeg ikke spillet wow siden november. Og der synes jeg ikke man kunne diskutere med folk til sidst. Man fik bare noob smidt i hovedet, og bagefter kom man på ignore....
Hader den slags "gamere" der ødelægger sproget

TheGreenFoX

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2009 00:36:05
Svar/Indlæg:
1897/51
Syntes i overdriver lidt...
Er der en der skriver noob så bare ignorer ham, eller svar "k".

I kan jo være ligeglade med hvad de andre syntes om jeres spil så længe i bare hygger jer.

I cs 1.6 kan man skrive en command så man ikke kan se say (kan ikke lige huske den), er der ikke noget lignende i source? (hvis man nu helt vil slippe for say)

aNker

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2009 00:54:23
Svar/Indlæg:
740/37
cl_showtextmsg <0/1>
burde kunne klare det 🙂

det mest irriterende er når de små børn får fat på en mikrofon :no: så går det helt galt, men det findes der også en command til.. har den bare ikke på denne comp.

TheGreenFoX

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2009 00:55:24
Svar/Indlæg:
1897/51
i 1.6 kan man hvertfald skrue helt ned for mic lyd...

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2009 01:13:27
Svar/Indlæg:
7111/480
9# tak tester jeg lige i morgen 🙂