Gears of War Crash

Spil d.  03. maj. 2009, skrevet af bubber
Vist: 551 gange.

bubber

Nørd
Tilføjet:
03-05-2009 00:10:04
Svar/Indlæg:
5/3
Hejsa.

Jeg har en kammerat der har købt det gamle gears of war for et stykke tid siden og nu har spillet så gjort alvor af en advarsel den skrev da han ville spille det første gang.

Jeg har prøvet at finde løsningen her på forummet og på gears of war forum, men det gav ikke rigtig pote...

Han fik denne advarsel første gang han startede det:

"To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:

+ AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16

If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost."

Vi prøvede at opdatere det den bad om, men det løste ikke noget.
Jeg gik ind og hentede den seneste opdatering til spillet og det virkede så, advarslen kom stadig men nu virkede det.

Men nu efter et stykke tid er hans spil crashet helt og han får den samme advarsel stadig.

Er der nogen der har en anelse om hvad der er sket???

Hilsen Bubber!!
besse

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2009 11:14:45
Svar/Indlæg:
1326/83
Hvad er specs på hans maskine? Og har du opdateret spillet til seneste version?

KinGzeDK

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2009 14:06:42
Svar/Indlæg:
411/7
Har lige downloadet GoW selv. Der var også noget med en amd-cd-setup, men tror dog bare det var "dual core optimizer" til xp. Jeg kunne ihvertfald ikke installere den da jeg er skiftet til vista. Spillet kører dog upåklageligt.