Takker for heads up. Jeg er nu i gang med at hente begge. 64bit tl den stationære, og 32 til min bærbare.
Jeg er i øvrigt dybt bagud på området. Jeg har haft et par betakeys liggende siden lanceringen, men fik først installeret 7 på en af mine maskiner i går. Begejstringen er til gengæld til at føle på. Det kører super, bruger meget få ressourcer (med en undtagelse som jeg vender tilbage til), og er lækkert at se på. Indtil videre ser det bestemt ud til, at mine aldrende xp'er bliver sat på pension, når 7 kommer på gaden. Dælme et nice OS imo :yes:
Undtagelsen: Jeg hentede Kasperskys antivir til 7, og det spiser dælme cpu kraft på min bærbare! I bedste fald ligger den omkring 70 på skrivebordet, og i værste står den og banker med 100% uden at pc'en ellers har gang i noget. Pt er reg check funktionen slået fra, og det ser ud til at afhjælpe problemet. Ok, min bærbare er udelukkende købt til skolebrug, og har derfor en Celeron 1,83GHz. Men det holder altså ikke at KIS alene, skal hæve cpu brug fra 0-7, og helt op til 70-100%. Andre der bøvler med noget tilsvarende?