Så er der kommet en lille opdate her, fra mit lille problem.
Jeg har været ude og bruge lidt penge, og er kommet frem til ikke bare 1 ting, men hele 3 ting ;)
Jeg købte sådan en 650W strømforygning fra NortQ, den var på tilbud, så tænkte hva pokker, og hvis jeg gerne vil skifte noget mere ud, kan jeg lige så godt gøre det stort fra starten af, og den er også sat i, og køre som den skal, har startet min computer.
Så nu får mit grafikkort den strøm, som den har krav på, gennem 2x 6 pin's strøm stik.
Der udover faldt jeg næsten over 4gb ram, de kostede ikke meget mere, end 400.
Og det fra crossfire, synes jeg fik noget at vide om det var 800 fsb eller..
Det er også sat, og min vista skriver også at nu ligger den med 4 bg
Ved godt det sikkert ikke kunne betale sig med 4 bg, da jeg kun har et 32 bit system, men det var billigere at købe 4 bg, end 3bg, har fået at vide, at et 32 bit system ikke kan styre mere end det.
Men men men men venner, nu kommer der så en del problemer mere.
Prøvede først den der test der ligger i Vista, havde stadig 5,9 i grafik, men mine ram var faldet fra 4,2 til 4,0 og det er gå fra 2bg til 4bg - Hvorfor ??
Og der er heller ikke sket noget i wow, kan ligge komme op på 25 fps, hvis jeg går helt ned i grafik ellers hedder den 15, med alt i max ??
Er der nogen der har en ide, om hvad jeg mangler ???
Skal lige siges jeg har ikke været inde og ændre noget nogen steder, har bare skiftet de dele ud jeg ikke kunne lide...