#11 - Jeg klynker ikke, men advare folk. Men flot og konstruktivt at starte et indlæg på den måde. Det er fint du kan erfare noget andet end det jeg dagligt ser på arbejdet og selv har prøvet. De folk der kommer ind til os har nemlig også prøvet kopi patroner og de kan godt se forskel og de siger også selv at de slet ikke holder til lige så mange print. Og her taler vi altså om normale forbrugere, ikke "eksperter". Jeg og flere af mine venner har selv prøvet det bæ og gør det ikke igen. Det er ikke det samme der er i orginalerne som i kopierne. Originalerne har en bestemt "opskrift" som giver meget bedre og mere nuanceret farvegengivelse. Så jo, der ER forskel og det er synligt.
#15 - Som sagt er det ikke kun mig, men utallige forbrugere jeg støder på hver dag som er uheldige. Det er ej noget fis hvad jeg siger, det er bygget på eksempler fra mit arbejde. Hvis der sker en "oversvømmelse" af blæk med originaler så bliver det fikset ellers får man en ny printer med nye patroner, og sådan er det slet ikke med kopierne. Jeg køber gerne de originale for en merpris, da jeg ved jeg er garanteret og jeg ved med 112% sikkerhed at de er bedre end kopierne. Men spild du bare penge på noget der slet ikke kan betale sig. 🤣