#15: Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ? 🙂 men ja hvis man er video-redigering, map-compressor, filesharer, winrar'er/winzipper så går nogle ting måske lidt mere kvikt på Core i7. Måske prioritere jeg bare min "tid" anderledes, jeg kan godt vente på at en pakning tager lidt længere tid, derimod vil jeg ikke gå ret meget på kompromis med mine FPS. Jeg er all out gamer... hvad ellers skal man bruge sådan nogle rig's til som 90% af HWT's brugere bygger ?
Når du snakker "system feel" synes jeg at min Wolfdale var/er lidt mere snappy - min Phenom II er outranker dog klare min Ci7 i vista "snappiness" ❤ . Men efter nogle win updates er kommet til vista er Ci7'ern dog mere medgørlig end den var fra dag 1. 😎
Corei i7 er blæst op til mere end hvad den er IMO, Phenom II er underdog, måske er den ikke så hurtigt i alle "business" opgaver, men stadig hurtigt nok og når den endda kan konkurrerer med Core i7 på spilydelsen og så være noget billigere ja så er der ikke noget at sige til den bliver/blev populær i mainstream segmentet.
Men hver især må jo gøre op med hvor deres behov ligger, Core i7 var alligevel ikke det rigtige valg for mig da jeg primært bruger PS CS3, internet og spiller.
Så derfor skiller jeg mig snart af med min Core i7 og skifter til Phenom II i begge PC'er.