Overclocker
Tilføjet:
06-05-2009 13:58:13
Svar/Indlæg:
8/6
Var nu godt på vej til at afbestille mit HD 4890 for at købe et 4850x2(sapphire) kort i stedet da jeg så det var helt nede i en pris af 1400 kr, men har nu i timevis siddet og læst stolpe op og ned om dette kort, og bliver mere og mere i tvivl om det er det værd at købe det for de ekstra fps det kan give.
Synes jeg læser meget om problemer med 4850x2, samt at der en del der foretrækker 4890 fremfor 4850x2. ?
Er det generelt problematisk og have et 4850x2 kort, har aldrig leget med dual GPU kort så aner intet om dem, og kender ingen der har haft dem desværre.
Så alt i alt, er det værd at købe 4850x2 1GB kontra 4890 rent stabilitets / ydelses mæssigt, er ikke til mig selv så har ikke tid til at skulle ordne problemer hele tiden med det da vedkommende intet aner om hardware :)
Og er det mange spil der kun vil udnytte den ene GPU ?, samt skal man selv gå ind og aktivere begge GPU´s for hvert spil eller?
Sidst men ikke mindst - sidder selv og bliver lidt nysgerrig efter dette kort ikke mindst grundet prisen, men sidder stadig tilbage med en 520W Chill innovation A4 PSU, vil den kunne trække dette kort såfrem det er værd at købe.
På forhånd tak ! 🙂