"Tak"

Om siden d.  06. maj. 2009, skrevet af West
Vist: 1258 gange.

West

Overclocker
Tilføjet:
06-05-2009 23:50:54
Svar/Indlæg:
146/34
Jeg vil bare sige at efter flere gentagne gange med mellemrum hvor man kommer herind for råd og hjælp når man ikke selv er ligeså meget med i hvad der er the new black, men hver gang får man sku et noget broget indtryk hvilket er en skam for flertallet..
Her mener jeg der er enkelte der ALTID har den der lidt halvnegative og irriterende indstilling med første kommentar om man skal læse indlægene herinde, som foreslår det dyreste og bedste på markedet, eller som siger google det og læs nogle reviews..

Overall har jeg været glad for hjælpen herinde da i jo har en viden jeg ikke har, for i læser de reviews mere end jeg gør - hvilket er derfor jeg kommer herind for råd og vejledning. Man går til dem der er klogere på en på området jo for at få deres vise ord og vejledning så man står bedre end før.
Og ja i har hjulpet godt, men hver gang kommer der disse folk som skal spolere det lidt for en hvilket godt kan irritere mig ret meget så og sige det mildt, hvilket er synd for resten da mine erindringer fra HWT bliver sure folk der går op i småting og som enten ikke kan besvare dine spørgsmål men kommer med dumme kommentarer om du har ønsker noget dumt istedet for at besvare spørgsmålet, eller som fortæller dig de synes du spilder deres tid for du skal læse andres tråde herinde eller noget på google - hvilket vel ikke er derfor dette sted er lavet?
Eller det er måske "kun" lavet for jer herinde der har læst alle de reviews og har den viden vi andre ikke har - og så diskutere det indbyrdes?

Så må i sku undskylde meget mit sure opstød, men
jeg har bl.a. lige læst en tråd om noget der ikke hørte helt til på hwt hvor de første 2 kommentarer var hva fanden rager det os med din kedelige situation når det ikke hører til her?!
Og i min ene tråd havde jeg fået nogle gode bud på nogle gfx'er som jeg ville lave en ny tråd om med nogle nye spørgsmål jeg havde fået og skrev så jeg ville nok lave en ny tråd med nærmere detaljer, og straks kom det jeg ku starte med at læse nogle reviews istedet for at spamme forummet..
Dette er ikke enkeltstående situation desværre og derfor jeg kommer med denne tråd.
Og nej det sku ikke gavnligt for hverken jer eller mig - men nu fik i sku min mening. For efter at man får den hver gang så begynder jeg nok bare at søge min hjælp hos andre vise folk der faktisk har interesse i at hjælpe når de kan uden at blive irriteret over nogen ønsker deres hjælp..

Og no offence for dem der HAR hjulpet mig, og det jo flertallet herinde så alletiders arbejde og mange mange tak til jer der har hjulpet mig, men nu kommer det her "bræk" for jeg synes det en skam jeg skal få det sådan af få enkelte og det kan gøre jeg søger andetsteds..
Men nu har i alle måske en mulighed for at tænke om i selv bør te jer anderledes eller om i bør ta en snak med nogen andre om deres opførsel for jeg synes ikke det er i hwt's interesse.

Og når det åbenbart er at spamme forummet fordi man har spørgsmål så ska jeg nok læse de reviews selv og ikke bruge mere af jeres tid og plads her..
Ja I know der mange der stiller de samme spørgsmål hver dag, men jeg havde nu læst de første 2 siders tråde igennem under graffikkort før min egen kom frem hvilket ikke gjorde mig meget klogere desværre - derfor jeg lavede min. Så var ikke fordi jeg ikke gad gøre noget for det, som så mange andre - men jeg blev bedømt som sådan kunne det ha tydet på af en person.
Nu vil jeg igen afsluttende sige - jeg vil ikke abonere på denne tråd så jeg læser ikke hvad i har og sige til det- MEN jer der ikke er sure og som hjælper gavnligt som i har haft gjort før og nu jeg siger jer MANGE MANGE tak! Dette er ikke henvendt til jer udover i måske bør ta en snak med de der kan være lidt mugne.
Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
06-05-2009 23:59:51
Svar/Indlæg:
15982/637
Tag dig ikke af tom81 - han skal bare lige blødgøres en gang i mellem. Jeg mener hans rolle på HWT er den "sure betjent" eller hvad det nu var han definerede sig selv til i en tråd der på et tidspunkt omhandlede hvad ens rolle på HWT var/er 😛

/edit: Her er den http://hwt.dk/forumthread.aspx...

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:00:23
Svar/Indlæg:
4156/111
Sådan er der nogen folk der er, og det må man så tage med et smil 🙂

Der er ikke rigtig andet man kan gøre ved det alligevel 🙂

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:02:53
Svar/Indlæg:
5750/124
"Vi" (os som ikke bliver så gnavne engang i mellem), mener også det er et problem, som desværre kommer i perioder 😳 Den med en tråd hvor de første svar er det ikke høre til er den med Spagme og hans lille "problem", vil jeg tro, og han stiller jo selv spørgsmålet om vi finder det passende, og den første kommentar er også hjælpelig da tom giver et råd med på vejen, samtidigt med han mener det ikke hører til her 😉 (den slags er ok, det tager jo kun 30 sek at hjælpe alligvel).

Jeg vil dog lige forsvare lidt, når den samme form for tråd findes 3-x gange i løbet af 1 dag (så er den på forum forside), så bliver man lidt knotten. Specielt når spørgsmålet er udformet ens, men topic starter måske ønsker en lidt dybere forklaring, men glemmer at skrive det 😕

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:05:19
Svar/Indlæg:
1972/260
#0 - Selvtak. 😀 Jeg mindes ikke jeg har hjulpet ligepræcis dig med noget men mange andre.

Jeg vil lige indskyde en smule af mine egne erfaringer og hvordan jeg selv gøre.

Jeg må da indrømme at jeg selv har lavet den der med "google er din ven" og "prøv at søge efter nogle tests og reviews". Men det har som regel været til spørgsmål som ikke bliver stillet blot 1 gang dagligt men mange gange. Nogle spørgsmål er altså også lige til at slå op og få et simpelt og hurtigt svar på. Der er altså også mange der slipper alt ansvar og overlader andre til at gøre arbejdet for en.

Andre gange har jeg hjulpet med mindre detalje eller med dybdegående forklaringer. Det kommer helt an på spørgsmålet og hvor interesseret jeg selv har været i emnet. Jeg har også selv prøvet at få de dumme svar som du selv hentyder til, og jo der findes måske noget der ude, men det skal måske vendes på en anden måde for at jeg forstår det og evt. skæres ud i pap. Så jeg er helt med på din pointe og ja, hvis ikke vi spurgte om mange af de samme ting dagligt på hwt.dk så ville det jo være kedeligt.

Så jeg er delvist enig... hold lidt igen med de dumme svar og kom med noget hjælpsomt. Og til de spørgene, gør nu dig selv og de hjælpene en tjeneste og lav lidt forarbejde.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:16:37
Svar/Indlæg:
20170/383

Ja jeg er måske den sure gamle idiot.. fint med mig.
Hvis det er tråden omkring Spagme og problemer med hans far, hvori du mener jeg starter negativt.. så synes jeg satme du har en noget fintfølende natur. Jeg er på ingen måde negativt stemt overfor problemet i tråden, blot lidt uforstående overfor hvad det har med hwt.dk at gøre. Men der kommer jo en god debat ud af det, som jeg også selv deltager i, på en god måde endda.. synes jeg selv.

Så nej, jeg kan ikke rigtigt tage denne tråd rigtigt seriøst... og er ret enige med andre i denne tråd. Det går begge veje. Der sidder måske af og til folk, incl mig selv og sender en "google.dk" kommentar afsted, eller lign. Men det går sgu begge veje. For hvor kommer der da mange spørgsmål frem, som er blevet stille i tusindvis ugen forinden og hvor folk ikke har prøve søgefunktionen først.

Og Gripen90, elsker også dig. Gå så i seng 😀

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:20:53
Svar/Indlæg:
1972/260
Må give tom81 ret... har lige skimtet henover tråden og synes bestemt ikke jeg anskuer nogen for negativitet.

Lige umiddelbart tænkte jeg også at det nok ikke er det rigtige fora at spørger efter hjælp, men hvis det er hvor man føler sig tryg er det vel ok. Man kunne nok finde mere passende steder at få hjælp til den slags.

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 00:36:45
Svar/Indlæg:
4156/111
Jeg synes bare vi alle sammen skal gå i seng og så lade blomster være blomster, og mennesker være mennesker!

Mmmh, mennesker, graaaaah! 😀

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 05:49:10
Svar/Indlæg:
6181/270
Desværre er der altid nogle brugere som er negative, det kan vi jo ikke gøre noget ved da alle jo har lov til at bruge siden.
Men nogen gange syns jeg det er vildt som Tom81 kan virke sådan bestefar agtig her på siden. 🤣 😛 😉

sail

Overclocker
Tilføjet:
07-05-2009 08:46:48
Svar/Indlæg:
306/21
Kan kun tilslutte mig #0 - det er vildt irriterende når der er en eller anden perfid tosse lige mener han skal supplere med en hjælp om at man forresten selv skal løse sit problem via google. De skulle slet og ret trækkes i nosserne hen over en frossen plovmark.
Forsøg da at afhjælpe folks problemer eller luk røven og gå videre til næste tråd som måske indeholder et "top nice" spørgsmål på dit eget høje faglige niveau.
(lidt morgensur) 😉

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 08:48:19
Svar/Indlæg:
8555/439
tom81 😀 ham skal du bare tage med et 🙂 han er ung,og har meget at lære i nu 😛
har selv haft en lille bror magen til,som var til at få grå hår af,han var så klog 😉 😀 ,at han så sener er blevet det med tiden,er en anden ting.

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 08:51:10
Svar/Indlæg:
1436/25
Og mon ikke den med google er til dig 😉

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 08:54:43
Svar/Indlæg:
8555/439
? mener nu folk,har fået svar på det meget fra mig,men Google er super hvis man lære at bruge det 😉
bruger det selv meget,for ret meget af det jeg viller spørge om her på siden,ville folk kunne svare på 😉

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
07-05-2009 09:05:49
Svar/Indlæg:
565/60
Alle har vel deres "perioder" 😛

morten-turi

Superbruger
Tilføjet:
07-05-2009 09:07:39
Svar/Indlæg:
924/212
#14 shh ikk afslør hende *host* ham *host* 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 10:03:42
Svar/Indlæg:
20170/383

bedstefar agtig ??

Fordi jeg nogle gange er lidt træt af at folk ikke kan skrive på almindelig dansk ??

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 10:41:08
Svar/Indlæg:
4156/111

Jeg tror mere at han hentyder til din viden, men det skal jeg da ikke gøre mig klog på 😀

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 11:02:15
Svar/Indlæg:
6181/270
#15 Det er mere som om du elsker at rette på folk.
derfor kalder jeg det bestefar agtig. 😛

Du virker jo bare så gnaven.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 11:03:34
Svar/Indlæg:
20170/383

jeg er bestemt ikke gnaven, bliver nok bare lidt for nemt irriteret hehe 🙂

slaske6

Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2009 17:41:03
Svar/Indlæg:
1571/39
ha ha lige lidt ot her fra 🙂
måske er der nogle der spørger lidt forkert , men tag da så, at kikke lidt gennem figrene med det . 😉

Jeg ser da tit en del tråde der omhandler det samme .men (måske egoistisk af mig ) kommentere ikke deres inlæg .
Når folk spørger er det jo ikk ensbetydende med man skal komentere deres inlæg 😀

Ja nogle er mere gnavne end andre 🤣 ,bliver det selv hvis jeg læser en tråd hvor nogle hjælper andre med oc,og det de så siger er helt hen i hampen ,så hellere holde mund 😐

Der er jo nogle i dk der tar oc meget serieøst ( der med ikke sagt i ikk gør ) , :no: 🤣

se på mine posts og min oprettelses dato og jo har været her inde, min 5 X om dagen 😉

mvh slaske6 octdkmember