Okay, den havde jeg lige glemt i forbifarten. Men det undrer mig da ret meget, hvis det er så vigtigt at der ikke er nogen af de 5 programmer (som jeg skulle mene er de mest gangbare / de eneste jeg kunne støve op til formålet), ikke ligger mere vægt på 4kb så.
HD Tune går ned til 32kb - hvilket jeg også tror er noget tættere på hvad selv de mindste windowsfiler har af størrelse, men jeg skal ikke kunne sige det på stående fod.
Og fedt i gør opmærksom på det, men husk også lige at vi altså ikke er anandtech, tomshardware eller andre store redaktioner. Vi er alle frivillige på HwT, og vi arbejder stort set altid alene om et produkt, dvs. vi har ikke midler til at sidde i det fysisk samme lokale og arbejde sammen - kombineret med en deadline der skal overholdes gør det noget svært at lave desiderere afhandliger om hvert enkelt produket, som vi ser de "store" udenlandske sider gøre det.
Vi er dog selvfølgelig altid i udvikling, og med tiden vosker vi med de opgaver vi får - en gang i mellem, når vi er heldige kan vi gøre et extra stort arbejde, og det er sådanset kun fedt jeres forventninger derfor bliver højere til os - hvilket vi selvf. altid vitterligt gør alt hvad vi kan for at leve op til.
Mvh. Mads 🙂