Stik passer ikke sammen

Bundkort / CPU d.  07. maj. 2009, skrevet af rasmusbp
Vist: 949 gange.

rasmusbp

Overclocker
Tilføjet:
07-05-2009 07:03:08
Svar/Indlæg:
45/19
Ved ikke om indlægget er placeret det rigtige sted, men prøver alligevel.
Jeg fik de sidste dele (bundkort og ram) til min opgradering af min PC i går, fik den også samlet og det virkede, men har et problem som jeg ikke kan løse. Har brugt mit gamle kabinet (mikro ATX). På fronten sidder der denne knap som man kan tænde sin pc med, men det stik som skal sidde i bundkortet passer ikke sammen, så nu kan jeg ikke tænde min PC med tænd/sluk knappen, og kan heller ikke se/høre om harddisken arbejder, så hvad dælen gør jeg nu?

nåh ja må hellere lige tilføje specs, hvis det kan hjælpe til et svar.

Bundkort: DFI LanParty JR 790GX-M2RS
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
07-05-2009 07:57:19
Svar/Indlæg:
5679/460
på 9 ud af 10 af de Stiks som skal sættes i bundkort ka du tage Ledning ud og sætte den rigtig i ...for somregelt er det 2 pins stik ...men mit gamle tower havde et 3 pins stik så skifted jeg bare rundt på ledningerne så passed det :)

red_martians

Moderator
Tilføjet:
07-05-2009 08:20:44
Svar/Indlæg:
7881/1165
ja. en lille nål kan vride det ene stik ud af plastikhætten.. så placerer du den bare der hvor der er brug for det-

rasmusbp

Overclocker
Tilføjet:
07-05-2009 22:22:55
Svar/Indlæg:
45/19
Nu har jeg skilt stikket ad så der nu er 5 ledninger, så har jeg prøvet at sætte dem til bundkortet og nu kan jeg tænde pc´en ved at bruge tænd/sluk knappen 🙂, nu skal jeg bare have fundet ud af hvilke farver ledninger der passer til hvad så jeg også kan se når harddisken arbejder