#0 ,
mine affaringer ved AMD oc.
MSI = køre fint standart, oc´er ikke specielt godt, og det er ofte påkrævet at biosflashe/opdatere meget for at få et brugbart resultat, desuden er deres bios´er rodede og generalt noget sjuskede bundkort med hensyn til plaseringer af div ting.
Asus = Kvalitet i både opsætning af bundkort og kompomenter samt i bios og hvordan bios´en fungere, desuden ofte gode oc resultater ikke altid de bedste til højst oc, men ofte nemt at gå til samt utroligt stabile ved nogen lunde oc´es.
Gigabyte = donno, har aldri haft et gigabyte Bundkort til AMD systemer, men hvis li som intels, så er de udemærkede dog ikke nogen umidbare oc recordtager imo.
DFI = Ekstrem lækrer bundkorts hvor der er tænkt på stort set alt, super kvalitet , og super layouts, farvevalgende er lidt specielle på deres Lan party series, men ellers rimeligt cool, Oc´er ekstremt godt , ikke nemt at oc´e på i forhold til de andre mærker, mange ram settings + div settings dog utroligt godt til extrem ocing.
Epox = ved ikke om de eksistere mere, men jeg var rimeligt skuffet over mit Epox S754 brædt i gamle dage det var sku ikke så super.
hvis jeg skulle ud og ha nyt mobo til et nyere AMD system så ville jeg vælge Asus/DFI eller Gigabyte, men nok helst DFI. 🙂