eks-blæser til CPU køler -> case blæser

Case-modding d.  07. maj. 2009, skrevet af burningbenja
Vist: 424 gange.

burningbenja

Overclocker
Tilføjet:
07-05-2009 21:25:52
Svar/Indlæg:
201/28
jeg har længe villet have karosseri køler i min PC så i dag besluttede jeg mig for at gøre den drøm til virkelighed, men da jeg ikke har nogen form for økonomisk understøttelse overhoved måtte jeg tage hvad jeg kunne finde.

men da jeg ville montere bæstet var ledningerne for korte 😲

så jeg fandt et gammelt lydkort (som kan ses under billeder af min PC) som der heldigvis sad nogle gamle ledninger på den klippede jeg af og begyndte at lodde dem sammen. (det skal lige siges at det ikke er uden problemer når man er totalt nybegynder inden for lodning.

nå men blev da færdig med den og i kan også se det færdige resultat under billeder af min PC (håber jeg)

håber ikke at folk med en smule perfektionisme is sig for det dårligt eller besvimer når de ser resultatet, men trods alt havde jeg en time til rådighed og ingen penge overhoved 🙂

vil gerne lave flere projekter med ingen finansiel understøttelse men hvis det her er for grusomt må i endelig sige til for så holder jeg op :P
Duzter-octdk

Overclocker
Tilføjet:
08-05-2009 10:57:47
Svar/Indlæg:
115/8
Tjah, sådan starter vi jo alle sammen.

Man skal jo starte et sted, så jeg synes det er rigtig fint at du bare er sprunget ud i det.

Worst case scenario så brænder du et eller andet hardware af, og ja det vil da være rigtig nederen og surt, specielt hvis man ikke lige har økonomien til at købe nyt, men man har da i hvert fald forsøgt at lave noget selv. 🤡

Så thumbs up herfra!