Fangede ikke hvilket lydkort der blev brugt? Bare onboard? Forstår godt du ikke er tilfreds med lyden hvis du lytter til dem med badeværelses-equalizer 😐
Eller ok test, hav et andet sæt højttalere som direkte reference næste gang 🙂
Højttalerne blev testet med onboard lydkort da mit Creative ikke er landet endnu - men lydkortet er virkeligt godt selvom det er onboard og kan da udfordre mit eget sorroundanlæg. Bedre bliver det med Creative men lidt vildt med alm. 2.0 speakers 😎 - jeg har udført testen så godt som muligt med de redskaber jeg har og disse højttalere ville ikke virke "meget bedre" med et dyrt lydkort.(Min mening) #1 - Jeg forsøgte at få lidt sound i dem med en detalje som måske virker tåbelig men intet skulle være uprøvet og det gav sgu et lydbillede som faktisk virkede på ét af numrene. Tatoo.
#4 - jeps Rasmus, det ér ligegodt hvad der sættes som trækhest, ploven er sejg at trække 😛 , du havde samme oplevelse men de spiller rimeligt alligevel og de lover jo ikke mere end de holder med størrelsen.. og så er designet pænt i mine øjne.
#6 - både COD og H.A.W.X var overraskende gode i lyden som jeg fremhævede i testen, det var fedt nok så derfor blev de absolut ikke "skrottet" i testen, de er ikke ringe til disse spil.