#6 1 quad + 2 triple i front kan man få + der så er plads til 3 quad på siden + triple i top + triple i bag.
Det er vidst det sygeste der er. Du kan kigge i linket #1 og se på de 4 billeder der er længere nede på siden. Der kan man se hvilke sider der er at vælge imellem.
har lige prøvet at samle et og det blev sgu kun 2200 med alle de sygeste ting altså max plads til radi, det er da billigt når man tænker på Tj07 koster det samme 😀
Det er bare en pain in the ass at have sådan en mountains mods kabinet med til lan når det er pakket med vand 😀
Bare det at have min egen pc med til lan er et helvede da dan fylder og vejer som et ondt år og hvis jeg skal have kompressoren med nu så kommer det til at fylde endnu mere 😀
Men jeg overvejer nemlig at købe nyt kabinet og jeg synes nu at de der MM er pissefede men desværre ikke så "diskrete" som jeg gerne vil have, der kom TJ07 ind i billedet så ville lige høre om det er noget i kan anbefale og er det ikke også skide god byggekvalitet ?
Begge nogle rigtig gode kabinetter til prisen og med nogle rigtig gode vandkølings muligheder 🙂
Nu er jeg mere til designet ved Lian Li og Silverstone det lidt mere diskrete og hvis du kan lide det så vil jeg ikke tøve et sekund med at nappe en af enten Lian li's top modeller eller en fra silverstone.
Okay ja lige nu har jeg CM cosmos 1000 og det er jo ikke vildt bling men jeg ville bare gerne have funktionelt, stille, stilrent og kvalibyg og det har jeg på fornemmelsen at SilverStone laver ?
have bare lige en af de øjeblikke hvor alt drillede tror jeg sad og clockede på maskinen på det tidspunkt også skulle min vrede gå ud over et eller andet.
Min vrede forsvandt dog hurtigt igen efter jeg knalede den ned i toppen af kabinettet og forvandlede sig til en stor stor smerte 🤣
Hvordan er blæserne i den Coolermaster ATCS 840, for sidder og overvejer om jeg ikke skulle investere i den når jeg, forhåbentlig snart, skal skifte min com.
Jeg har et Lian Li V2110 og jeg vil her i sommeren installere en triple rad, dog er der plads til en quad vil dog hellere købe triple med push/pull alt bliver internt. Dog fjerner det de pladser der er til hardiske, men hvis man har brug for det (Jeg har 2.5" ssd så jeg har ikke) kan man jo bare bruge nogle af de 7 5.25" pladser til det.