Spørgsmål til Proshop RMA

Diverse d.  09. maj. 2009, skrevet af Selas
Vist: 1160 gange.

Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2009 23:53:04
Svar/Indlæg:
2845/91
Hej jeg købte for to måneder siden en router og en xbox controller ved proshop, jeg kan umiddelbart ikke se detaljerne ang. reklamtion på deres hjemmeside. Og den ene knap virker ikke længere ordentligt.

Mit spørgsmål er om de vil betale fragten frem og tilbage eller hvordan og hvorledes.
Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2009 23:57:52
Svar/Indlæg:
3162/326
#0

Du skal selv betale hvad det koster at sende den ind.

Nu er jeg ikke kunde hos Proshop, mne jeg vil gå ud fra det du leder efter ligger udner deres kunde-login:

http://www.proshop.dk/login/cu...


Mvh. Mads 🙂


mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2009 23:58:12
Svar/Indlæg:
3588/418
Hvis du sender den ind skriver du bare på vedlagt papir eller mail, at de bedes refundere fragten til et bestemt konto nr.

Det har jeg gjort med f.eks. SHG.dk, og det gik uden problemer.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 00:42:52
Svar/Indlæg:
826/60
#0 bare kontakt ProShop og bed om at få tilsendt en forudbetalt returlabel... det gør de sikkert gerne! 🙂


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 01:07:26
Svar/Indlæg:
2845/91
Tak for de fornuftige gisninger, men det vil gøre mig mere tryg at høre fra en som har prøvet det ved Proshop, burde jeg have skrevet i #1. 🙂


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 01:11:36
Svar/Indlæg:
7111/480
jeg har haft rma ved Proshop jeg betalte selv portoen og har ingen problmer med det har aldri hørt om man kune slipe for det før jeg læste 2# men gør evt som 3# forslår hør dem så kan de sige ja det er ingen problem eller nej du skal selv betale svære er det vil ikke 🙂 ratur potoen betaler de iverfal alser fra Proshop til dig igen så meget kan jeg sige 🙂 og du oprater rma under din Reklamation når du er loget in 🙂


beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 03:02:43
Svar/Indlæg:
3943/44
I følge loven skal de betale fragten, så der er ikke meget at diskutere.


Zorba
 
Superbruger
Tilføjet:
10-05-2009 03:18:27
Svar/Indlæg:
1142/59
#6 jeg har ikke hørt at de skal betale fragten. Såfremt du sender noget ind på RMA, så betaler du selv den ene vej, men de skal nok sørge for at sende det retur igen uden at opkræve dig for dette. Såfremt det er fortrydelsesret, så betaler du igen for fragten derind. Der er dog mange der tilbyder at betale fragten, men det er ikke noget du kan forlange så vidt jeg kan læse.

til #0: Jeg handler med Proshop på arbejdet og der logger jeg bare ind på deres hjemmeside og opretter en RMA ud fra en ordre. Du får så et RMA nummer samt adressen osv. det skal sendes til. De sender også en fragtlabel hvis du lige spørger, så det er et forsøg værd. Jeg ved dog ikke om det kun er noget de gør for firmaer.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 03:48:34
Svar/Indlæg:
7111/480
6# link lige til hvor du har set det af de skal betale portoen in til dem 🙂


bung
 
Superbruger
Tilføjet:
10-05-2009 10:02:20
Svar/Indlæg:
25/1
Forbrugerrådet:
http://www.forbrug.dk/faq/beta...

Hvis sælger siger noget andet, er det bare fordi de forsøger at slippe for at betale fragten, de er udemærket klar over at de skal betale.


#10
mime
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 12:59:55
Svar/Indlæg:
30/0
Under FAQ hos proshop finder du nedenstående.

17. Hvordan får jeg et reparationsnummer (herefter RMA)?
Du kan oprette en reklamation under din "konto oversigt" på www.proshop.dk . Her skal du vælge, hvilket produkt du ønsker at lave en reklamation på, og herefter vil der stå præcis hvordan reklamationen foregår på det pågældende produkt. For at få adgang til konto oversigten skal du være logget ind på siden.


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2009 21:09:03
Svar/Indlæg:
2845/91
#10 har jeg læst men det eneste der kommer frem er en tekstrude hvor man skal udfylde fejl beskrivelse, men jeg emailer dem i løbet af ugen her. :)