Nu har jeg bestilt en P9500, jeg har tjekket info hos MSI og på en P9500.
Der står i databladet fra MSI at den bruger Micro-FCPGA, og hvis jeg finder info på Intel´s P9500 så står der også Micro-FCPGA.
Jeg håber at det kan komme til at passe sammen :)
#15 NoNig anbefalede mig at finde en bærbar med P9xxx serie cpu, da jeg laver en del encoding, så mener han at 6MB Cache ville være at fortrække...
En P9500 koster 2500 kr i england incl forsendelse, og bærbaren har jeg lige købt her hjemme for 6500 kr incl forsendelse.
Jeg har 10 kilo til rådighed, og hvis det viser sig at en P9500 køre upåklageligt i denne maskine, så sælger jeg bare P8400 vider, burde godt kunne indbringe en lille skilling :) den 320GB 2.5" genbruger jeg nok som en lille USB Disk :) og smider en SSD i bærbaren, det burde også give bedre levetid for batteriet...
Jeg kan se at den model der kan bestilles her hjemme MSI GX620 kommer med 6 Cell batteri, og flere steder i udlandet kommer den med 9 Cell batteri, øv...
Jeg har prøvet at kigge efter 9 Cell Batteri, men kan sku ikke finde noget herhjemme... kan det være fordi at de ikke er godkendt i EU ???