Microsoft Remote Keyboard

Media Center d.  11. maj. 2009, skrevet af Cooper88
Vist: 984 gange.

Cooper88

Overclocker
Tilføjet:
11-05-2009 16:40:41
Svar/Indlæg:
14/9
Hej Alle

jeg vil gerne købe et Microsoft Remote Keyboard for media center.
Bl.a. fordi det har de velkendte knapper som min MS fjernbetjening også har.

Man kan det passe, at jeg ikke kan finde en dansk forhandler af dette produkt længere??

Alt jeg har fundet er en forhandler i udlandet.

Håber meget på jeres hjælp.
Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2009 16:55:21
Svar/Indlæg:
2211/331

kimc88

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2009 19:34:51
Svar/Indlæg:
308/113
har du set det har keyboard Microsoft Wireless Desktop 8000. med Media Center Start-tasten - med ét tryk starter du Media Center
der er godt nok et mi prisen
Sammenlign priser : Microsoft Wireless Entertainment Desktop 8000 Tastatur
http://www.pricerunner.dk/pl/1... #

Ultimativ trådløs og genopladelig skrivebordsløsning specielt designet til Microsoft Windows Vista og pc-nydelse. Både mus og tastatur bygger på den seneste teknologi, og løsningen tilbyder masser af specialfunktioner for hurtig og smidig anvendelse: f.eks. smart, baggrundsbelyst tastatur til brug i mørke, genvejstaster til nyheder, vejret og aktiekurser, genvejstaster til Messenger-kontakter og programmerbare taster, som hurtigt bringer dig til fotos, websteder, filer og mapper.

Ultraslankt baggrundsbelyst tastatur med ergonomisk design og støjsvage taster.
Rigtige metaldetaljer giver et stilrent design.
Tastaturet og musen oplades i den medfølgende ladestation, som også er en fireports-USB-hub.
Baggrundsbelysningen på tastaturet tilpasser sig lyset i omgivelserne, det lukker selv ned, hvis du går fra tastaturet og lyser op, når du nærmer dig igen.
Trådløs 2,4 GHz Bluetooth-tilslutning giver dig mulighed for både at arbejde og spille på op til 9 meters afstand fra computeren.
First Connect-teknologi gør, at både tastaturet og musen arbejder sammen med den medfølgende lille Bluetooth-sender allerede fra start af. Intet besvær ved installationen.
Lille Bluetooth-sender medfølger.
Markøren kan også styres fra tastaturet, så du slipper for at tage musen med dig til sofaen, når du skal se film eller lytte til musik.
5 programmerbare taster gør, at du hurtigt kan finde de fotos, filer, mapper og websteder, som du besøger mest.
Windows Live Call-tasten - hurtigopkald. Med ét klik kan du finde listen med dem af dine Messenger-kontakter, som er online.
Media Center Start-tasten - med ét tryk starter du Windows XP Media Center.
Windows Gadgets-tasten - giver dig adgang til de oplysninger, som du synes er vigtige, f.eks. vejret, aktiekurser eller nyheder.
Musen har High Definition-laserteknologi.
Musens scroll-hjul med tilt-funktion gør det muligt at navigere i fire retninger.
Musen er genopladelig og lades nemt op i den medfølgende ladestation. Dette minimerer risikoen for, at musen skulle falde af, som den kan gøre på lodrette løsninger.
InstantViewer - klik på musens scroll-hjul, så vises alle åbne programvinduer. Vælg dét, du vil maksimere og arbejde med.
Forstørrelsesfunktion - sæt markøren dér, hvor du vil arbejde, og forstør detaljer med blot ét klik.
Fungerer med pc.
USB-tilslutning.
3 års garanti.

Cooper88

Overclocker
Tilføjet:
11-05-2009 21:04:34
Svar/Indlæg:
14/9
Tak til Noltus for de 3 link. men når jeg åbner siden, kommer der ingen pris, og går jeg en side tilbage for at forsøge at finde produktet selv. er den igen væk.
Kan du se pris og evt. indkøbskurv??

kimc88 har kigget på det, men designet er ikke rigtig mig. men tak for god indput.

Nogen der ved, hvorfor der er dette besvær med at finde MS remote keyboard, synes langt de fleste HTPC maskiner havde dette keyboard i starten??

kimc88

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2009 21:11:43
Svar/Indlæg:
308/113

kimc88

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2009 21:13:53
Svar/Indlæg:
308/113