Superbruger
Tilføjet:
12-05-2009 22:41:46
Svar/Indlæg:
1235/80
Har endeligt faaet taget mig sammen til at installere RC, og har fortrudt det inderligt. Som med alle andre udgaver af M$ operativsystem vurderinger skal man foretage en frisk installation, hvilket har foert til store problemer idet mine programmer ikke virker og eller er blevet meget ustabile. Man skulle tro at RC ville bringe stoerre stabilitet samt bedre ydelse :/
Ydermere som i nok kan laese virker ae, oe, aa heller ikke - dette kan skyldes at jeg benytter et program til emulation af disse bogstaver, programmet virker ikke under RC.
Har ikke testet mine andre programmer men har haft stor problemer med de "core" applikationer som jeg benytter dagligt. Har proevet at lade indstillingerne forblive standard for at udelukke den menneskelige fejlpromille, igen uden held. Alle de programmer som foelger med Windows virker 100% - dog med undtagelse af EI, som har smaa problemer naar jeg taber ud og ind den kan aabenbart ikke genkende hvilke faneblad den har vaeret i og derfor blander den dem sammen, hvilket medfoere at mus eller tastatur bliver laaset fast til en fane, men at fanen ikke noedvendigvis er den som bliver vist XD
Ved ikke om det er et kalibreringsfejl, men farveerne paa min skaerm ser meget lysere ud, de irritere mine oejne saa meget at jeg er blevet noed til at saette kontrast samt lysstyrke ned...
For ikke at snakke om drivere...har ikke kunne installere de drivere jeg brugte under hhv. 7000 og 7076 og computeren virker mere ustabil...
Ville lige hoere om det kun er mig som har problemer eller om det er noget generelt at BETA'en har vaeret bedre end RC.
Jeg benytter 64-bit versionen, samme gaelder for de tidligere builds..