Superbruger
Tilføjet:
13-05-2009 14:00:37
Svar/Indlæg:
347/51
Hej.
Jeg har en opgave om Storbritanniens historie, og har derfor skrevet dette:
"Storbritannien er et kongerige bestående af England, Wales, Skotland, og Nordirland.
Der ud over hører en række små øer også med.
Storbritannien, har i meget af historien været centrum, og været et "Imperium".
Storbritannien har dog først senere efter Vikingetiden haft "Vind i sejlene"
Da i starten blev de plyndret af vikingerne. Efterfølgende hvor det faktisk var vikinger, der kom til at sidde på tronen. Så gik det fremad, vikingerne gik ned i Frankrig, og så fik England deres egen konge igen. Dog kom en Franskmand, som stammer fra vikingerne til magten i slutningen af 1000'tallet. Efter det har Det engelske imperium stort set bare udvidet sig. Det er bl.a. også derfor af længde graden 0 går gennem Greenwich."
Ville så hører om det faktisk er rigtigt det jeg har skrevet. da det er efter hvad min hukommelse siger til mig jeg har fået at vide 😛
Og kan ikke helt finde nogle steder hvor der står nogenlunde det som jeg har skrevet..
Ellers vil jeg gerne have idéer til evt. at skrive det anderledes, og feedback, på hvordan i kan bruge det jeg har skrevet som læser.
PS: Grunden til det ikke skal fylde så meget, er at det kun er en lille opgave af en stor rapport, så den lille opgave skal ikke engang fylde 1 side 😉
Håber i gider tage jer tid til at læse det 😳