Jeg har fået til opgave at finde et digital kamera til en kvinde på 50år. Den skal være utrolig nem at finde ud af, pris omkring de 1000kr (hvis man kan få noget ok til den pris) Jeg tror mest at billederne blir printet ud hos den lokale fotomand og ikke noget med redigering på pc.
Ikke til kameraer i dette segment. Bare det billigste du kan finde. Sandisk og Kingston kan anbefales: http://edbpriser.dk/Products/L... (sortering: enhedspris, altså kr. pr. GB)
#0 evt prøv og kigge på Samsung, billige kamera med udmærket kvalitet, udover så nogle af selv de helt billige modeller har genopladeligt Li-Ion batteri
Jeg er skam glad for mit lettere gammelt Canon PowerShot A550... det blir snart 2 år, og der er billeder ok, og det er lige til, power, tryk på skyd, og 1 knap for at se billeder 😀 Men der er flere indstillinger man kan lege med 😀
#0 En ting mere, inden koeb saa tag til den lokale fotoforhandler og proev kameraet, eller faa vedkommende som kameraet er tiltaenkt til at proeve den.
Selv synes jeg Canon samt Casio har nogle af de mest down-to-earth menuer samt indstillinger.