Det store spørgsmål er vel hvor meget du vinder ved at smide så kraftige blæsere på dine radiatorer. Personligt ville jeg ha meget svært ved det støj det giver, især hvis du ikke vinder mere end et par grader ved det. Men jeg er oss en gammel 🤡, der ikke har det godt med støj hehe.
Lige pt. bruger jeg selv Yate Loon D12SL-12 på min PA120.3 og det er jeg godt tilfreds med. Det er de eneste tre blæsere i mit kabinet og temps på E8500 idle er 34 grader i både real temp og core temp og ca. 5 grader mere ved fuld load, dette er dog uden at OC.
Førhen havde jeg 6x80mm Noctua i kabinettet også, hvilket fik temp til at falde til 29 grader idle, men synes det larmede for meget.
Jeg har også prøvet med 3 x Noctua 120 mm på radiatoren og mener det gav nogenlunde de samme temps. Synes bare at kunne huske, at de larmede mere/på en anden måde end D12SL'erne.
Nogle jeg godt gad at prøve var Scythe S-FLEX SFF21D, der skulle levere 33,5 CFM ved 8,9 db(A). Men eftersom du vil bruge blæserstyring vil de fleste af de nævnte blæsere sikkert ikke larme ret meget alligevel 🙂