Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2009 23:11:07
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg har netop fået mit nye Gigabyte iSOLO 230 kabinet op og køre og alt pånær mine PC-højttalere kører som det skal. Lyden er meget meget lav.
Jeg kører også lyden digitalt over et optisk kabel til min NAD hi-fi forstærker fra mit lydkort som er et ASUS Xonar - og der lyder det fint nok og højt nok som det skal
Kan jeg have samlet noget forkert? eller er PC-højtalerne gået halvt kaput.. lyden er ikke dårlig bare meget lav... har prøvet alle mulige udgange/indgange og prøvet at ændre lydopsætning i 7 - kan vel også være windows 7 som driller?
jeg har også prøvet at gå over på onboard lyd men så er der slet ingen lyd, selv efter enable i bios.
højtalerne er et sæt Creative Gigaworks T20 - og de har spillet som en drøm indtil nu.
Bare jeg ikke har ristet et eller andet af - Jeg undrer mig bare, da det er helt samme installation af windows og samme HW der bare er røget over i et andet kabinet. Dog er jeg gået fra 1000w til 750w PSU, samme model/mærke og det burde stadig være rigeligt. Skal siges at lydkortet kræver særlig strømstik fra PSUen - det er det eneste som jeg måske tror det er - men stadigvæk, så lyder det jo fantastisk og højt nok over DTS/hifi'en...