Windows 7 rc og samsung T240hd skærm

Software d.  14. maj. 2009, skrevet af Outlore
Vist: 917 gange.

Outlore

Overclocker
Tilføjet:
14-05-2009 20:32:41
Svar/Indlæg:
60/7
Hej sidder og roder lidt med windows 7 rc og er kommet frem til at min skærm ikke syntes det er et hit og hvorfor så det?

under opstart kan jeg sagdtens skifte mellem de 2 sources altså tv og min pc, som er tilsluttet via dvi.

efter opstart, altså fra windows 7 begynder at loade, kan jeg kun skifte fra dvi source til tv, når jeg prøver den anden vej slå skærmen til, viser et sort billed og slukker så.

skrev til Smsung for og høre om det var et kendt problem, men selvfølig kunne de ikke hjælp da windows 7 ikke er færdig udviklet, hvilket jo er fair nok.

Men, er det kun min skærm/grafikkort der fucker up i windows 7 eller er der andre med samme skærm som også har det problem?

vh.

Jens Rasmussen
Splat-

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2009 21:44:26
Svar/Indlæg:
437/7
slå auto fra på din skærm så driller det ikke.

sæt dvi som primære udgang i driver

og det er ikke unormalt win7 vægler hdmi stik nå windåse er opstartet

NB: det er ikke skærmen som er 'problemet' men win7

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
14-05-2009 22:31:16
Svar/Indlæg:
809/50
min bærbare viser nu billede på både native skærm og tv igennem HDMI når HDMI stikket er sat i :S

Outlore

Overclocker
Tilføjet:
14-05-2009 23:05:54
Svar/Indlæg:
60/7
ja fandt problemet.... det var mit grafikkort der ikke er helt nyt mere - andre har også haft problemer med det i win7, så det jeg fik kigget godt efter kunne jeg se at det bare kørt med windows egne driver og ikke ati - hvilket gør at det køre fint nok i windows, men den kan ikke helt finde ud af det der med at slå fra og til når jeg skifter fra tv til pc... tak for at rette mine øjne mod det som i virkligheden var fejlen

vh.

Jens Rasmussen