Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2009 09:11:46
Svar/Indlæg:
2145/218
Hej alle sammen
Her kommer en historie fra det virkelige liv og den har som så mange andre ting i det virkelige liv både en positiv side og en negativ side.
For ca 9 dage siden modtog jeg efter lang tids venten min nye Dell xps studio 13 tommer maskine. Jeg pakker dyret ud og tænder for den mmmmm lækkert design fyldt med masser af power til mig, jeg beslutter mig for at smide windows 7 i dyret bare for sjov. Efter at have fundet win 7 skiven frem og prøvet forgæves at sætte den i slot-in drevet flere gange må jeg konstatere at drevet er defekt, okay jeg ringer til dell support de arrangerer at der skal komme en tekniker og skifter drevet...!! to dage senere stopper PSUen med at virke jeg ringer til dell igen de lover at sende en ny PSU sammen med drevet som ham teknikeren skal komme. Dagen hvor teknikeren kommer oprinder og han skifter drevet dog har han ingen psu med, den modtager jeg dagen efter super service og support.
To dage efter begynder den nye psu at lave samme fejl som tidligere og jeg ringer igen til dell support vi bliver enige om at det nok er bundkortet der er defekt de lover at sende en tekniker endnu engang for at skifte bundkortet dette skulle ske idag.
Så for at opsummere Dell super support og service men sikke et lorte produkt jeg har fået her det må vist betegnes som en mandags model.