Det her er efter min mening et af de bedste numre ever, med en af de bedste guitar soloer man kan tænke sig. Soloen starter først efter 4,54, god fornøjelse :yes: http://www.youtube.com/watch?v...
#1 Det er det, har hør det live på the mighty Gentofte stadion, parken og de olympiske stadion i Berlin, og oplevelsen bliver ikke mindre lige meget hvilket stadion 🙂
Yes og så er det en af de få grupper, om ik den eneste der spiller quadrofonisk til livekoncerter...Kanon fedt og stå midt på stadion og hører/føle hvorn lyden kører rund om en :yes: (Rockgrupper det eneste der betyder noget,måske også disko dasko der bruger det. 🤣 )
#11 Right var selv tilstede den aften...en rigtig fed og skæv aften..lol og ja husker da tydeligt hvor forbavset/overrasket jeg selv blev da lyden kørte rundt på hele stadion..very nice 😲 Har elsket deres musik lige siden jeg som ca 15årig(1971) første gang hørte deres Meddle album..
#13 Jeg kan huske det som om det var i går, jeg fik biletten ved en tilfældighed. Min fars daværende kæreste havde alvorlige problemer med sine kontaklinser, så jeg fik billetten, glemmer aldrig menneske havet da koncerten var slut, da mig og min fatter stod oppe på volden og kiggede ned. Det var imponerende for en 14 årig 🙂
#15 Er selv lidt glad for Deep Purple meeeeeen.... at ligestille eller ligefrem gøre dem bedre end Pink floyd er fanden fuck`me blasfemi.. Som at sammenligne Keld Heick med London Philharmonic Orchestra😕
#17. Jeg holder ikke Pink Floyd op mod Deep Purple, det er som at sammenligne æbler med appelsiner: Begge bands var stilskabende inden for deres genrer. Det ændrer bare ikke det faktum, at Ritchie Blackmore er kongen. Jimmi Hendrix var god, men lidt for syret til mig 😉
Jeg har mange favoritter men her er nogle af dem,det umuligt for mig at finde den bedste,der er simpelhen for mange og i sidste ende er det jo en smags sag. 😀