Synes du skal tage PS3'eren. De fleste spil kommer til dem begge, og hvis der ikke er nogle exclusive titler du gerne vil have som kommer til en bestemt af dem, så synes jeg PS3'eren er det bedste bud. Har PT en Xbox 360'er.
Den larmer en del fra dvd drevet, og så er der ikke så mange spændende titler til den, og harddisken kan ikke skiftes ud, hvis man gerne vil have nogle film og musik på. Dette kan man i en PS3, og så fungere den godt som mediecenter sådan som jeg har forstået det, og man kan ligge linux ind, hvis man vil have nogle ekstra features.
PS3'eren har også Blu-ray, som jo gerne skulle blive det nye DVD, og prisen er også ved at komme ned. Xboxen er også meget god, men igen jeg synes den larmer og man kan ikke ligge film over, og så er der ikke så mange spændende titler mere til den som ikke også er til PS3. Prisen på en PS3 er også faldet en del på det sidste.
Online delen skulle være bedre på en xbox, men koster også 500 om året, og der er mange ting man ikke kan, hvis man ikke har det Gold abonnement. PS3 er gratis online, men skulle ikke være lige så godt. Det er dog kun hvad jeg har hørt. Har aldrig prøvet at spille online, når jeg har prøvet en PS3 ved nogle venner.
Alt i alt synes jeg man med en PS3 får en mere hel løsning, og ikke kun en spillemaskine.
Mvh.