jeg har ligesom ramt en mur med mit gtx295, man kan simpelthen få det højere end 680 MHz på coren. Jeg er ikke så meget inde i oc af gfx, men kan man ikke give det mere volt på en måde så man kan sparke mere ud af det? Eller skal man igang med at lave et voltmod?
2# kan du huske hvad det program hedder? sidder selv og leger lidt med mit 8600GT, og det kunne da være sjovt at kunne give det lidt flere volt, når man engang har fået taget sig sammen til at købe ny køler til det! 😛 🤣
#13 det er da vist ikke den store succes? 😕 . clocks'ne hopper rundt helt af sig selv, hvis man trykker på "find max" får man en fejl, den sammen fejl som man får hvis man trykker på "test for stability" så min oplevelse med det program var desværre ikke helt god 😕 . men tak for det alligevel saiot :yes:
15# ked af af sige det men man skal ikke trøke på fing max så sker sådan noget 😉 🙂 du skal bare prøve dig fram trode det var en selvfølig men er nok bare vand til af oc har aldri opløvet hvor autu oc af gfx eller hvad man skal kale det er godt det der er smart ved det program er som sagt af du har oc stabilitet og indren af volt i et 😉
#21 jeg ville prøve "test for stability" men der fik jeg fejl, så trykkede jeg på diverse andre knapper men fik stadig fejl, så min konklusion af det program er nok at det er noget pis! 😕
Nu er det program også kun en alfa, som er fyldt med fejl, tjek deres forum ;) Det skal jo fejlfindes inden fejlene kan rettes, og koderen har jo ikke adgang til de mange forskellige system sammensætninger som findes.
23# ja ok kan jo være noget med dit gfx som noxon er ine på er det en alfa men kan sku også være en fjal 40 som du beskiver det så trykkede jeg på diverse andre knapper jeg kan kun sige jeg ikke har oplevet nolge problmer 😀
#26+#27 ok havde ikke lige set på deres forum, og havde ingen ide om at det kun var en alfa 🤣 men ja det er jo nok bare mit 8600GT der ikke er "understøttet" af programmet endnu 😛