Hvis der er en venlig indehaver af en Siberian Tiger (3580 eller 3590´eren) der gider måle dimensionerne på radiator enheden ville det være en meget stor hjælp. Er i tvivl om den vil passe i mit kommende mATX kabinet uden at gå på mit grafikkort.
På forhånd tak (mål gerne med og uden blæser hvis det er muligt)
håber ikke det gør noget jeg låner lidt af din tråd TheGreenFoX. men foyn44 hvordan køler NorthQ Siberian Tiger singel radiator modelen ? med hensyntil OC har tænkt mig at smide den på en phenom II x4 955
Jeg har ikke brugt den på min phenom II x4 940, da jeg vil bruge et andet vandkøle system. Jeg brugte den på en gammel amd athlon 64 3800 (2400mhz oc til 2600mhz) Der virkede den fint. Jeg har dog læst at man godt kan bruge den til phenom II x4 940, men hvordan den vil klare en oc er jeg lidt i tvivl om. Spørg eventuelt i Overclocking eller vandkøling forummet her på siden, eller prøv hos octeamdenmark http://www.octeamdenmark.com
Så vidt jeg har kunnet læse mig til skulle den køle som en high-end luft køler, har selv overvejet at smække en på min e8400, men har gået og luret på om det ikke kom en opdatering engang.
#10 kan ærlig talt ikke huske hvor jeg læste det ellers havde jeg self linket. Kan bare huske at jeg selv stod (gør jeg vel stadig) og vaklede mellem den og en Noctua.
kunne lige se den var et par grader varmere end en "koolance exos 2" som er et noget større monste... men ser da ud som om jeg kan få leget med noget oc :D !
#13 Kan overhoved ikke se hvordan sådan en kan betale sig... jeg kører ved 4250 MHz med 33 idle og 55 load... ville da være hul i hovedet at skifte til den Tiger for mig i hvertfald