Killing Floor - host game?

Spil d.  17. maj. 2009, skrevet af Whatever4ever
Vist: 1486 gange.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
17-05-2009 11:51:31
Svar/Indlæg:
415/86
Hvad er det lige for et mandags spil?!?

Okay - indrømmer genrne at jeg kender intet til det at Hoste, ej heller hvad forskellen er på en LISTEN og en DEDICATED server.

Sad 2 gutter i aftes og ville Hoste et game, så vi kunne game alene uden at det kom andre ind - men det sgu ikke sådan bare lige åbenbart.

Prøvede jeg DEDICATED hopper den ud af spillet og der dukker et vindue op på skrivebordet med en masse info omkring - tja, hvad ved jeg, lod jeg den køre endte den med noget der så ud som om jeg har oprettet en Server hvor der efterhånden var 13 folk på??? Som sagt kender nada til det.

Prøver jeg så en LISTEN (hvad det så end er) virker det sådan set okay fandt jeg ud af, der dukkede da folk ind til mig efter nogle min. da jeg ikke havde lavet pass på den - prøvede jeg så igen med én der havde Pass samt gav den et Server-navn så den skulle være nem at finde, så kan min m8 ikke finde den, og omvendt for den sags skyld- what's up with that???

Underligt nok at da jeg så gik ud af spillet og ind igen og ellers søgte igennem hvad der var af Server, så fandt jeg den jeg selv havde lavet - hvorfor stod den der stadig?

Tænkte så at vi ville prøve noget helt andet, nu da det åbenbart er umuligt at Hoste en selv, m8'en kunne hoppe på, så søgte kun på Server der ikke havde noget Pass og ikke var Full - de Server jeg så fik frem, fik m8'en ikke, og omvendt, så den vej kunne vi heller ikke gøre det - burde de to maskiner ikke finde de samme Server der nu engang er derude???

Faldt over denne: http://forums.tripwireinteract... men for det første er det en hel roman og fattter som sagt nada af det - hentede dog HLSUPDATETOOL og install. den, dog uden at gøre yderlige ved det, såsom at flytte den andet steds, hvad der vist nok stod noget om - men om det overhoved har gjort en forskel, har jeg så ingen anelse om...

Hvorfor skal det være så latterligt besværligt - hvorfor kan man ikke bare starte en LISTEN Server op (hvad tyder på det skal være) og så hoppe ind på den og så kan m8'en ellers joine via Steams Friend listen!?!

besse

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 15:08:52
Svar/Indlæg:
1326/83
Hmm har ikke lige nogen løsning på det...
Udover det, kan du anbefale Killing Floor?

Nesdunk

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 16:00:57
Svar/Indlæg:
420/72

Der står desværre for meget tekst, så kan ikke hjælpe...

Det kan klart anbefales! Grafikken er lidt pølle-agtig, men gameplayet, intensiteten og "horror"-faktoren er helt i TOP!

Spiller det pt. med et par venner + Skype for instant comm. :yes:

/Nesdunk

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
17-05-2009 16:19:16
Svar/Indlæg:
415/86

Er sgu fin underholding. 🙂
Dog lidt træls at man ikke kan cancel en reload og skifte til andet våben, men det skal man vel bare vænne sig til.

Har et underligt problem med mouse-sens'en, synes ikke der rigtig er nogen effekt i at stille på den i options, hvad den også har med at glemme hvad jeg har sat den på. hmm...

Say what????..... 😲

Gurd

Overclocker
Tilføjet:
17-05-2009 19:31:17
Svar/Indlæg:
31/3
Så vil jeg gerne høre hvordan det er kontra L4D? De minder vil rimeligt meget om hinanden?

JaadCe

Overclocker
Tilføjet:
18-05-2009 12:48:31
Svar/Indlæg:
32/0
Har kun lige prøvet singleplayer og kan sagtens se det kan være genialt i et 6 mands multi, eventuelt med mutators 🙂

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2009 17:45:35
Svar/Indlæg:
415/86
Anden ting:

Nogen der har prøvet at hente andre maps til KF?

Er faldet over følgende:

Prison
http://forums.tripwireinteract...

TheHive
http://forums.tripwireinteract...

Men har et problem med TheHive, kan ikke få liv i det, henter en hulens masse filer (106mb) og selvom jeg smider KF-TheHiveV1.ROM i mappen "Maps" ses den ikke i map-listen. - Virker fint med Prison.

Heller ingen anelse om hvor jeg skal gøre at alle de andre filer?
Nogen det er lykkes for?

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2009 17:51:56
Svar/Indlæg:
415/86

Synes der mangler noget mere info omkring hvad de forskellig mutators egentlig gør, ikke meget de har skrevet omkring dem og apropos info, så kunne der også godt være noget info vedr. de forskelle badguys i spillet - i forhold til at eneste måde at finde ud af hvad en Crawler egentlig er, er ved at blive nakket af en sådan, så det derved står på skærmen. lol...

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2009 18:09:29
Svar/Indlæg:
415/86

Fandt ud af at få liv i TheHive - kan så godt nok ikke komme ud af det rum jeg starter i, så ved ikke liiige om jeg har gjort noget forkert, eller der bare er en tricky måde at komme videre på. lol...

EDIT:
Er kommer videre... 🙂