Starte på WoW igen?

Spil d.  17. maj. 2009, skrevet af Moondrinker
Vist: 1040 gange.

Moondrinker

Overclocker
Tilføjet:
17-05-2009 14:21:19
Svar/Indlæg:
4/2
Hvornår udkom spillet? 05? så for 3-4 år siden spillede jeg WoW i et halvt års tid og det var sjovt indtil det blev kedeligt! :D Det blev kedeligt fordi spillet blev ved med at udvikle sig og jeg ikke følte ikke jeg kunne følge med længere. Det blev en for stor mundfuld. Da jeg spillede syntes jeg det var mega fedt! Specielt det sociale aspekt i spillet (raids, guilds osv). Det er nok det sjoveste spil jeg har spillet nogensinde men alting har sin ende og jeg quittede så samtidig med mit guild blev opløst.

Nu overvejer jeg at starte igen og ville høre fra folk der stadigvæk spiller spillet i dag om det har forbedret sig og i sidste ende om det er et spil der er værd at spille. Der er garanteret også mange der har prøvet at quitte for at vende tilbage til spillet og de har sikkert også en mening om hvordan det har været.

sry hvis der er flere tråde om dette emne, jeg prøvede søgefunktionen.

mvh.
poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 14:24:41
Svar/Indlæg:
2885/268
har du prøvet LOTRO ???

Verdenshersker

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
17-05-2009 14:27:50
Svar/Indlæg:
3636/386
Jamen det kører da vist i bedste velgående, men det har bare udviklet sig en hel del...

Moondrinker

Overclocker
Tilføjet:
17-05-2009 14:30:12
Svar/Indlæg:
4/2
nej har ikke prøvet LOTRO men anså det dengang for at være en tro kopi af WoW i LOTR format..

Udviklet sig til det bedre eller værre?

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 14:37:01
Svar/Indlæg:
1107/258
Lotro har også sin charme og er let at gå til.. men syntes nu ikke de ligger så tæt op ad hinanden i forhold til andre MMORPG´s . hverken mere eller mindre,,, altid visse ligheder men derfor er det ikke en kopi af wow. for så er wow også bare en kopi af ffxi eller Lineage eller whatever ^^

spillede det selv i ca 1 års tid. ganske underholdende men udviklingen gik s stærk at min char blev så gimpet og alt jeg havde mistede sin værdi og så blev jeg irriteret over at have brugt så mange timer på ingenting,, = stop,,

største minus er at de fleste opfører sig som 8 årige - af dem man møder random derude... ^^ men hyggeligt spil. helt sikkert.

poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 14:43:11
Svar/Indlæg:
2885/268

wow og LOTRO har ingenting til fælles
ihvertfald ikke lige hvad jeg har set

så synes det er synd og sige at det er en kopi af wow

mvh Dennis

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 20:42:33
Svar/Indlæg:
4221/223
WoW har udviklet sig på den måde at det er blevet lettere at komme til penge, få armor og andet udstyr. Det var næsten kun til hardcore gamere i starten(spillet er fra november 2004) som vidste hvordan de fik fede ting og havde mange penge. Idag kan selv noobs få mange penge hurtigt uden at skulle købe dem.

en måned efter Wrath of the Lich King stoppede jeg med at spille. Men jeg har stortset også spillet siden det udkom. Så det er blevet kedeligt og ensformigt i længden.

Jeg får nogen gange lyst til at spille igen. Men så kommer jeg i tanke om hvor lang tid spillet tager at installere, og hvor lang tid jeg skal bruge på at få de forskellige ting. Så nej tak, ikke mere wow til mig.

JB

Superbruger
Tilføjet:
17-05-2009 21:14:43
Svar/Indlæg:
298/27
Agree med #6..

Selv små børn på 10 år kan få fuld epic tier gear..
Pvp er en ren Joke, der er slet ikk styr på ballance mellem klasserne..

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 21:48:11
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg er startet op på EverQuest 2 igen. For mig det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Havde en lvl70 Paladin, som var den 10. første til at blive lvl70 på serveren ud af ja 26.000 var der vel. Det var tider og jeg må ha spillet rigtig meget, da jeg også gik hjemme det år i 2005...

Nu hygger jeg med et par gange om ugen højest.
EQ2 har en magisk musik, thema, lore, items og funktionalit på AH (brokeren) som intet andet spil kan nærme sig, heller ikke WoW, som jeg også spillede til lvl45 ca. hvorefter jeg kørte surt i det....

Nu er der så også kommet en ny grafik-patch til EQ2 som udkom næsten samtidigt med WoW i slutningen af 2004.

Ja alt kan ikke være som Dark Age of Camelot, som var der det hele startede for mange mange mennesker i 2001. Det var magisk det spil. men måske mest fordi det var det første af sin slags på en måde. Hvis fx. Age of Conan havde været det første MMORPG så havde det monsterhittet

Synes da du kan prøve at starte WoW igen hvis det er det du gerne vil. Det er specielt at rende ud og se steder hvor man troede man aldrig ville komme igen, hvis I forstår 😉

Ellers så prøv EQ2 - der er en 14 dages trial på sony's hjemmeside

Good luck!

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2009 23:36:06
Svar/Indlæg:
4221/223
#8 jeg mener at ultima online var det første grafiske MMO spil

Anonym202031110209

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2009 00:31:15
Svar/Indlæg:
388/15
Wotlk er blevet rigtig nice efter ulduar og hardmodes :)

EQ2 har en magisk musik, thema, lore, items og funktionalit på AH (brokeren) som intet andet spil kan nærme sig, heller ikke WoW

Nårh nej, warcraft loren er jo elendig. 🤣 , og musikken/atmosfæren/items/funktionalitet er jo i top? Du kan ikke rigtig udtale dig når du kun har levelet til 45.

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2009 00:51:06
Svar/Indlæg:
5421/53
WoW har failet max lige siden TBC og endnu værere med "Lich King"

Jeg syntes dog altid WoW har været en del kedeligt, så jeg hoppede på vognen og købte en WoW Account.

For at være helt præcis, en account med danskeren "Morfar" på Ravencrest, Shaman med fuld T1-T2 og T3 gear vidst :), Og der fulgte også Morfars alt "Zille" med, Fuld T2 og T3 også vidst (også på RC da!) 🙂

Morfar gik dog Alliance med en ny account, derfor han solgte sin gamle 😛 , Du kender den måske som Nelle på Ravencrest.

Hvad du så nok ikke vidste, så var Morfar den første Shaman der tankede Onyxia. Så den har jeg ejet 🤣

TheReazepter

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2009 07:45:49
Svar/Indlæg:
772/49
#11 Meget nice.

#7 Må give dig ret i, at det er blevet nemmere at få tier.
Der er dog lige udkommet en ny tier 8, som jeg tvivler på alle de helt unge får fat i. :)

Min egen toon er selv 2*ful T7 for begge mine specc. tank/dps.

Det er dog stadigvæk et utroligt sjovt spil, og synes bestemt det er tiden værd, såfremt man kommer i en ordentlig guild.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2009 08:34:27
Svar/Indlæg:
6293/359
#9 korrekt, tænkte også på det samme, men alligevel var det med DAoC at der kom mange mennesker til at spille MMORPG - så det var der det startede for de fleste - Ultima var mest for hardcore/oldschool RPGere, og vel kun isometrisk som diablo? mener at EverQuest 1 (EQ) var det første med 3D-engine - der er stadig mange som spiller det (fra 1999)

Moondrinker

Overclocker
Tilføjet:
19-05-2009 08:13:21
Svar/Indlæg:
4/2
#8 har lige tjekket EQ2 ud og wow det ser sku fedt ud!! Hvordan kan det være man ikke har hørt om det spil nogen steder?

Det ligner en forbedret version af nwn hvis der er nogen der har spillet det. altså i stil med baldurs gate osv!

tror sku jeg prøver trail og falder tilbage på WoW hvis det ikke lige fanger mig.

tak! :D

Moondrinker

Overclocker
Tilføjet:
19-05-2009 08:27:35
Svar/Indlæg:
4/2
bliver sku helt våd i buksen.... ❤ :D

Verdenshersker

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
19-05-2009 08:35:06
Svar/Indlæg:
3636/386
Hvilken realm starter du på?

Bare om du skal have boost, hvis du starter på den rigtige jo :)

Moondrinker

Overclocker
Tilføjet:
19-05-2009 09:12:27
Svar/Indlæg:
4/2
Jeg ved det ikke endnu? Vil vælge et realm der har den største population. Sidder og læser om spillet nu mens jeg downloader trial.

Kan du anbefale noget? nogle begyndertips? :) Jeg kunne godt bruge noget hjælp, hvor spiller du?

Gromm

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2009 23:18:57
Svar/Indlæg:
129/36
pas på med alt for stor population.. så er det næsten umuligt at komme på når man føler for at spille :)

Jeg spiller Eonar som Horde :)

starter du der kan jeg hjælpe