Jeg er startet op på EverQuest 2 igen. For mig det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Havde en lvl70 Paladin, som var den 10. første til at blive lvl70 på serveren ud af ja 26.000 var der vel. Det var tider og jeg må ha spillet rigtig meget, da jeg også gik hjemme det år i 2005...
Nu hygger jeg med et par gange om ugen højest.
EQ2 har en magisk musik, thema, lore, items og funktionalit på AH (brokeren) som intet andet spil kan nærme sig, heller ikke WoW, som jeg også spillede til lvl45 ca. hvorefter jeg kørte surt i det....
Nu er der så også kommet en ny grafik-patch til EQ2 som udkom næsten samtidigt med WoW i slutningen af 2004.
Ja alt kan ikke være som Dark Age of Camelot, som var der det hele startede for mange mange mennesker i 2001. Det var magisk det spil. men måske mest fordi det var det første af sin slags på en måde. Hvis fx. Age of Conan havde været det første MMORPG så havde det monsterhittet
Synes da du kan prøve at starte WoW igen hvis det er det du gerne vil. Det er specielt at rende ud og se steder hvor man troede man aldrig ville komme igen, hvis I forstår 😉
Ellers så prøv EQ2 - der er en 14 dages trial på sony's hjemmeside
Good luck!