jeg har senest kørt med AVG 8.5 men syntes at min bærbar blev sløv med den, så jeg googlede lidt og fandt..... Avira Antivir - har jeg på bærbar og stationær (hvor intet jo bliver sløvt hehe) og det kører godt og ret cool installation, menu osv. Den har en god heurestics m.m., men får ikke topkarakterer, da vi jo alle ved at Bitdefender, NOD32, Norton og McAffee betaler sig fra det med at få gode anbefalinger?? 🤡
EDIT: gav dig slet ikke svar på dit spørgsmål.. men der er gået noget koks i din windows installation... har du problemer med dit net også? virker windows update? gør den ikke det så nup en hurtig format
Jeg har netop kørt med avira antivir i de sidste 4-5 år. På ALLE mine maskiner og alle dem jeg "servicerer" = rigtig mange. 😲 Og jeg har kun gode ting at sige om det.!!
#8 sådan der! godt at høre - tog mig 2 min at google mig frem til at det er det som holder max. men godt at høre fra en hardcore herfra gennem 4-5 år :)
#6 avg eller kaspersky er ikke noget værdi. fik ikke andet end torja på min pc og da jeg gik til bullguard fandt jeg 15 torja som avg eller kaspersky ikke kunne finde. så tag lige det pis i dig igen. havde betal avg og kaspersky.
Om det er pis eller ej kan diskuteres men det er altså ikke min opfattelse af bullguard 😉
Brugte det før hen dog den gratis version og det var som sådan okay dog fik jeg en del trojaner som bullguard ikke kunne fjerne hvor imod avg og kaspaersky tog dem rimelig let.
Lige pt bruger jeg avast og det er også fint nok og med det commen sense så slipper man uden om alt det lort man kan finde på nettet.
Bruger iøvrigt også Spybot til at fjerne alt det spyware der nu måtte komme og det virker også fint 🙂
Hvis man får SÅ meget lort på sin PC så er det fordi man beder om det.! Altså laver noget man ikke burde. Husk,. Den bedste antivirus er internet med fornuft=bruge hovedet.
#12 kender ikke lige asast. jeg bruger selv et anden program til spyware. der bruger jeg TweakNow RegCleaner Professional. det virker. kan finde selv dem man skal passe på med at slette. nu skal vi heller ikke f.ck det hele op for kimc88. så hvis du vil skrive mere med mig så send mig en pm og vi kan tag snakken der over.
Du er ikke helt klar i mælet om hvad du installerer og afinstallerer. Du skal kun have 1 antivirus installeret ad gangen.
At du ikke kan opdatere kan være del af infektion. Måske en ide at køre en onlineskanner for et ekstracheck. ESETs er god, beta men kører fint. http://beta.eset.com/eos Sæt den op som på vist her - så fjernes intet i første omgang. Når den er færdig får du en skærm som den her Vælg "export to text file" og post indholdet her.