Afspiller til lydbøger

Diverse d.  18. maj. 2009, skrevet af rkhanen
Vist: 689 gange.

rkhanen
 
Overclocker
Tilføjet:
18-05-2009 12:41:09
Svar/Indlæg:
34/14
Jeg skal bruge en mobil afspiller, der kan afspille bibliotekets lydbøger (netlydbøger.dk) Den skal altså have en bogmærke-funktion samt kunne sortere filerne i den rigtige rækkefølge. Har læst om Creative mosaic, creative x-fi samt creative zen, der alle angiveligt skulle kunne afspille disse lydbøger (understøtter WMA samt DRM10) Er der nogen der ved noget om dette og kan rådgive mig inden jeg køber? (har allerede smidt penge ud af vinduet på en iPod, som jeg for sent opdagede ikke understøtter WMA)

På forhånd mange tak!
saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2009 14:53:36
Svar/Indlæg:
7111/480
nu når du har en ipod kune du jo lave dine filer om til acc og pute capitler på da du jo må bryde en beskøtelse vis den forhendre dig i af bruge mediet.
og det gør den jo på din ipod så kan man burge et program der heder mark able til af lave en stor fil ud af de filer lydbogen ineholer og derefter pute kapitler på den med et program der heder Chapter Master de korster ca 28$ samlet med rabat så vidt jeg hsuker, det er jo lidt biliger en af købe en ny mp3 men var bare et forslag da du jo ikke kan afspile det. er det som sagt ok af byde DRM
har desvære ikke tjek på den afspiler du nevner så var bare fordi du nu have købt en ipod håber ikke du ser det som for meget OT