Ja så er det ny computer tid 😀 og jeg vil såmænd bare lige tjekke om det hele passer sammen, inden bestilling.
Jeg regner med at sætte et GFX magen til i, i løbet af de næste par måneder. Og er lidt i tvivl om strømforsyningen også vil værre med til det... Den har 1x6pin & 1x6+2pin så jeg håber den går 8)
Hvorfor vælger du ikke en bedre BOX CPU og et billige bræt. Komplett har det samme bræt til 600, men nu ved jeg ikke hvor grad du er for demovarer: http://www.komplett.dk/k/ki.as... Endnu bedre hvis du fik 4770 i CF, men så har du brug for en større PSU.
Cpu`en er bare den billigste am3 cpu der er på edbpriser, der er en ok chance for at unlocke kerne nr 4, og ifølge en hurtig tur på google kan den da i hverfald rende de 3.2 ghz. Med en ok chance for at nå 3.4 ghz 😛
Jeg regner med at skifte den ud til en større model efterhånden som der kommer flere nye am3 proccesorer. Og derfor er der jo ikke rigtigt nogen grund til at gå efter den 720 black edition der ligger en hund længere oppe 🙂
Angående bundkortet er det det billigste am3 mobo uden onboard gfx samt med et 790 chipset, så jeg kan ikke rigtigt se hvad der ellers skulle være at vælge mellem bortset fra et endnu dyrere bræt 😩
Og det med en demo model er ikke rigtigt aktuelt..
Planen er som nævnt også at køre CF med 2x4770, men hvorfor en PSU på 550 watt ikke skulle være tilstrækkeligt, har jeg virkeligt svært ved at forstå...